Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej! Någon som har tips på vita strykkappor som andas riktigt, riktigt bra? Funderat på equilibrium eller le mieux, de förstnämnda är...
Svar
3
· Visningar
637
Utrustning Hej har en fråga. Jag fick nyss hem min förbygel till min häst och det ska vara full. Men jag vet inte om jag bara får för mig att den...
Svar
4
· Visningar
797
Senast: ricca
·
Utrustning Det här blir (förmodligen) första vintern mina ponnyer kommer stå i utebox/kallstall vintertid. Jag försöker därför komma på vad jag kan... 2
Svar
22
· Visningar
4 760
Senast: Xavi
·
Utrustning Hej! Har precis köpt häst, och behöver ny sadel. Prioriterar en dressyrsadel, men tänker så småningom skaffa en hoppsadel också, så tips...
Svar
9
· Visningar
1 597
Senast: _Zacke_
·
Utrustning Hur hade ni stängslat för att både får och hästar ska vara i en hage? Inte samtidigt ska de vara i hagen och det gäller vår/sommar om... 2
Svar
24
· Visningar
3 145
Senast: lil-sis
·
Utrustning Hej Har just nu en Prestige Modena som passar hästen jätte bra och jag älskar den, men ska införskaffa en vettig hoppsadel också...
Svar
2
· Visningar
944
Utrustning Eftersom jag skaffat mig en häst som börjar sätta vinterpäls i början på augusti och släpper den i maj så måste jag nog skaffa mig en...
Svar
11
· Visningar
1 216
Senast: Digbil
·
Utrustning Mitt sto är nätt över bogar och har rätt tunn hals. Hon är känslig i ryggen och behöver täcke(n), men får också lätt fula bogskav om...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: Buck
·
Utrustning Är på jakt efter vita, teddyfodrade dressyrskydd i strl ponny, men hittar inga? De som finns i strl S, M, L är på tok för stora...
Svar
2
· Visningar
478
Senast: ia_
·
Utrustning Ska köpa ett större koppjärn till min Wintec Isabel werth. Min femåring ska ha den. Hans mamma hade den sist. Hon hade gult järn...
Svar
0
· Visningar
437
Senast: Ia*
·
Utrustning Jag måste tydligen ge mig på det här med att leta sadel till nya hästen. Det var många år sedan jag var tvungen att leta sadel och har...
Svar
4
· Visningar
2 099
Senast: Maoam
·
Utrustning Finns det möjligen någon som testat både Demeter och Outlyne som kan svara på om det är stor skillnad mellan västarna?
Svar
4
· Visningar
860
Utrustning Jag har äntligen rensat ut i täckesrummet och har nu en IKEA-kasse med gamla trasiga täcken som ska slängas, och en påse med uttjänta...
Svar
5
· Visningar
2 420
Utrustning Jag är vilse i sadeldjungeln och jag har en ponny med en bred, kort och rak rygg som jag behöver skaffa en sadel till nu då hon vuxit ur... 2
Svar
37
· Visningar
9 876
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag har börjat inse att det är dags att köpa mig ett nytt släp trots allt, mitt gamla börjar bli dyrt att äga och när jag nu letar nytt... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
27 389
Senast: Wembley
·
Utrustning Har storrensning i stallet och har ett antal benskydd, boots, schabrak och paddar som skulle behöva tvättas. Schabrak och andra mjuka...
Svar
12
· Visningar
2 660
Senast: Kiwifrukt
·
Utrustning Min 6-åring som jag nu haft i 5 år visar sig allt mer bli känslig för varje år och i takt med sin utbildnings- och... 2
Svar
25
· Visningar
4 642
Senast: AW
·
Utrustning Hej! Min häst går vanligtvis på en vanlig engelsk nosgrimma i paddock. Ute går han på Pullar med rakt baby pelham för att han tycker...
Svar
12
· Visningar
1 352
Senast: kryddelydd
·
Utrustning Dottern på 2,5 år ska börja rida, då dom växer en del i den åldern funderar jag på ställbar hjälm men har ingen erfarenhet av den typ av...
Svar
4
· Visningar
665
Senast: TinyWiny
·
Utrustning har ett par pfiff sadlar.. elelr rättare sagt har köpt en hoppsadel nu i storl 2 i bommen de sas att den är mediumwide. jag har en 4 i...
Svar
0
· Visningar
598
Senast: NightRain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka