Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Rådfrågar här! Sitter i den del av norrland som har typ 0 affärer med ridstövlar. Har även inga standardmått på benen förstås heller...
Svar
0
· Visningar
514
Utrustning Jag söker efter tips på anatomiska träns som passar en häst med kort och brett huvud. Härom veckan provade jag ett micklem multibriddle...
Svar
5
· Visningar
1 250
Senast: mily
·
Utrustning Hej! Jag har googlat massor men får bara fram att ringen på micklem multibridle tränset inte ska vara godkänt i dressyr? Men i TR så är...
Svar
7
· Visningar
7 082
Utrustning Jag ska köpa en samshield hjälm, den är så otroligt snygg och skön, men väldigt dyr. Har varit förälskad i den sen första gången jag såg...
Svar
13
· Visningar
2 675
Senast: Elektron
·
  • Låst
Utrustning Letar ny ridhjälm men tycker inte att jag hittar ngt fint. Är lite snål då jag vill känna att jag vågar använda och byta ofta så hade...
Svar
9
· Visningar
1 559
Senast: Salinero
·
Utrustning Hur är de i storlekarna? att italienska storlekar innebär att jag måste välja 2 strl större än "våra" vet jag, men är de "normala"...
Svar
4
· Visningar
533
Utrustning hej .. Ha funderat lite på deras produkter och läst och kollat och gått igenom hela internet . Enligt dom själv så ska dom ha patent... 2
Svar
20
· Visningar
6 811
Senast: svea
·
Utrustning Hej! Jag är förälskad i Samshield hjälmen. Har varit det i typ 2 år typ, men har jobbat ihop lite pengar nu och ska nu åka och prova ut...
Svar
3
· Visningar
2 784
Utrustning Hej! Har en tekna s-line hopp utprovad till min häst men funderar på att leta efter dressyrsadel. Har tänkt ta ut min sadelprovare nu...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: lett
·
Utrustning Hej! Hur gör ni med ny sadel, rider in den eller rider som vanligt ? Köpte dottern en ny Globus- hopp , hon provred i dag och tycker...
Svar
1
· Visningar
443
Utrustning Snart börjar min nya karriär som medryttare och jag behöver därför skaffa en väska att ha mina grejer i. Jag behöver få med mig...
Svar
13
· Visningar
1 955
Utrustning Någon som har koll på om man behöver byta ut sin säkerhetsväst efter x antal år? Jag har för mig att de som sålde min väst sade något om...
Svar
1
· Visningar
748
Utrustning Hej! Jag är sugen på att köpa nya ridbyxor då mina gamla är rätt slitna. Vad har ni för erfarenheter av grip och hur står de sig i...
Svar
4
· Visningar
1 430
Senast: Centaur
·
Utrustning Hej Nu efter sommaren så ska jag börja på rid gymnasium i Östersund och då kommer man ju dels rida och sen kommer man vara i stallet...
Svar
10
· Visningar
1 181
Senast: Billy
·
Utrustning (Hjälp vad jag postar trådar hela tiden nu, sorry! :o) En av ponnyerna behöver lindade ben vid ridning en period. Jag är dock inte... 2
Svar
22
· Visningar
1 905
Senast: sthu
·
Utrustning Vad använder ni för produkter till rengöring av era sadlar? Har fram tills nu använt Stübbens sadeltvål och läderbalsam från Ekol på min...
Svar
11
· Visningar
3 340
Senast: Snubbelfot
·
Utrustning Har en 3årig valack som nu har ett tredelat eggbett från hööks (den billiga varianten som kostar ca 229:-) men jag tror inte att han...
Svar
14
· Visningar
1 705
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag en tös som jag tror jag provad det mesta på. Men hon ligger sönder spännena till med benremmarna. Jag undrar vad ni har för täcken...
Svar
10
· Visningar
1 285
Senast: SandraM
·
Utrustning Hejsan är det någon här som har några erfarenheter av Buffe, Batteri fodergrind?
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Marty
·
Utrustning Min far besiktade min hästtransport i veckan och den gick inte igenom. Bromsade noll på 2 av fyra hjul, en axel har alltså färdbroms...
Svar
17
· Visningar
3 119
Senast: Pudlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka