Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hur många hästkrafter krävs det minst till att köra en boggie med 1 häst i?? Det borde väl rent teoretiskt gå att köra en boggie med 1...
Svar
4
· Visningar
947
Senast: satanic
·
Utrustning Har bytt häst och letar efter en ny dressyrsadel till en lite rakare rygg. inte passier, kiefer eller stubben ,, tycker att dom är...
Svar
17
· Visningar
2 468
Utrustning Jag undrar om ni som har Shires och Mark Todds transportskydd i strl L skulle kunna mäta hur långa de är från hasspetsen till marken...
Svar
11
· Visningar
1 117
Utrustning Har en ponny med otroligt bred rygg och låg manke. Hr nu en Griffin Haflinger Allround, den enda sadel som ser bra ut på hästen. Alla...
Svar
5
· Visningar
1 149
Senast: Throlla
·
Utrustning Man får ibland höra att man skall kunna se om en sadel ligger med jämnt tryck över ryggen på hästen om märkena på vojlocken är jämna...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: Evergreen
·
F
Utrustning Ni som kör den varianten istället; vad har ni för paddar? Hade ju tänkt köpa hem 4-pack transportskydd, men det gillade inte pållan...
Svar
13
· Visningar
1 299
Senast: QuickStar
·
E
Utrustning nu när det varit så många hjälmtrådar blir jag lite eftertänksam och har lite frågor; Hur hårt ska hjälmen egentligen sitta? Om jag...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: satanic
·
K
Utrustning Är det ngn som har erfarenhet av detta släp? Kanske har varit och kollat på det eller tom har köpt det? Vad tyckte ni? Har själv varit...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: Krabban
·
E
Utrustning ser det fult ut att ha ett par ganska glansiga jacson jodpurs tillsammans med ett par slitna jacson leggings? konstig fråga jag vet...
Svar
1
· Visningar
514
Senast: beauspirit
·
Utrustning Vad för saker tycker ni är ett måste, jag har funderat och det blir träns stalltäcke (än så länge) strykkappor transportskydd Ev...
Svar
19
· Visningar
1 380
Senast: karatefisken
·
Utrustning Vad har ni för märke på er jockeyhjälm? Har funderat på att köpa hööks,men är den bra? har även kollat lite på källqvists, men de såg...
Svar
4
· Visningar
952
Senast: Lady_D
·
Utrustning är inne på att köpa nya läderstövlar. vilka e dom bästa. HUr pass mycke dyrare är lackstövlar? Har nu ett par cavallo som börjar bli...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Guatemala
·
Utrustning Vill ha tag i nya stigbyglar till vår distanssadel, vet att det finns att köpa på distansritt. nu. Men undrar om någon vet allternativ...
Svar
1
· Visningar
913
Senast: mahlmt
·
A
Utrustning Såg när jag var på Eko sist att de hade svängda dressyrgjordar. Är det någon som har en sådan och kan säga både possitivt o ch negativt...
Svar
19
· Visningar
2 027
Senast: aker
·
G
Utrustning Hej! Är det ngn som har en Griffin Haflinger/Cob till sin häst? Är det bra sadlar? Är på väg att beställa en till min Nordsvenska...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: copilot
·
Utrustning Har mestadels hört alla nackdelar om TM täckena, men eftersom att det är REA nu så funderar jag ändå på och köpa ett. Men är det någon... 2
Svar
23
· Visningar
1 849
Senast: LadySara
·
Utrustning ja i denna djungel av kavajer tror jag mig ha hittat en bra! Någon som har denna? Tycker ni den är bra? På mig var den väldigt kort i...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: jo7
·
Utrustning Funderar på att köpa en GPA hjälm och väljer mellan dessa två. Vad tycker n? Titiumen kostar ju typ 1000 kr mer och ser klassigare ut...
Svar
7
· Visningar
1 056
Senast: Lollan
·
Utrustning Jag har ett fullblod med väldigt litet huvud. Hon har stl cob men behöver ponny i nosgrimman. Det är inte så kul å alltid behöva köpa...
Svar
12
· Visningar
873
Senast: Macken22
·
Utrustning av Thermomaster Superfit winter? Är det TJOCKT (hur många gram ungefär)? Håller det tätt? Hur är passformen? :bow: Står mellan att...
Svar
5
· Visningar
777
Senast: pinky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V