Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Utrustning vill veta vad ni tycker om den sadeln, skulle den duga som en ut i skogen sadel för vill ej använda dressyrsadeln till de. + att jag...
Svar
11
· Visningar
995
Senast: ecssory
·
Utrustning Skickade efter en sådan för den verkade prisvärd och jag kan verkligen rekomendera den... Supermjukt läder (inte alls så stalt som det...
2
Svar
30
· Visningar
1 997
Senast: alisson
·
Utrustning På väldigt många bilder av travare, främst aktiva, i grimma så har de på sig en sådan här grimma (finns i olika färger): Jag fick...
Svar
7
· Visningar
832
Senast: eldione
·
T
Utrustning Någon som köpt de lila flughuvorna från h**ks? Är de bra/dåliga? vill veta allt :bump:
Svar
7
· Visningar
858
Senast: susanne
·
Utrustning Har tänkt köpa ett sidepull nu till sommaren och har då fått låna ett hackamore av en vän för att se hur min häst trivdes med det. Men...
Svar
19
· Visningar
1 464
Senast: Yrja
·
Utrustning Ni som har tävlingsskåp: vad har ni för skåp, vart köpte ni det och för hur mkt? är ni nöjda?
Svar
13
· Visningar
4 310
V
Utrustning Jag ska köpa en Jensen allroundsadel som har några år på nacken. Den är i fint skick förutom att det blivit lite ljusare vid stiglädrena...
Svar
3
· Visningar
705
M
Utrustning Finns det några andra modeller än de på Hööks? Använder ni sadellås? Har en ny sadel nu som kostar lite mer än vad sadeln innan har...
Svar
10
· Visningar
4 844
Senast: MaLu
·
S
Utrustning Någon som kan hjälpa mig reda ut detta lite. Har haft ute en equiterapeut två gånger av orsaker vi kan ta någon annan gång (för...
2
Svar
20
· Visningar
1 880
Senast: Spider84
·
Utrustning ... och Big Horn läder/cordura. Någon som vet om de passar travare? Eller är dom för korta? Sen undrar jag om de är tunga?
Svar
4
· Visningar
900
Senast: domino
·
T
Utrustning Någon som har Börjes stövel perfect? Hur är den i kvalitén och hur är storlekarna? Behöver en billig slit och släng stövel, tycker den...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: Tilly
·
M
Utrustning Vad är kandar till för? Får man tävla med kandar i dressyr? Hur används kandar? Är det ungefär som att rida med vanliga tyglar? Hur...
Svar
2
· Visningar
939
Senast: Spider84
·
K
Utrustning jag undrar varför sadeln åker på sidan, när man ska sitta upp. jag har sadelgjorden så spänt det går( hästen får inte ont) men när jag...
Svar
18
· Visningar
1 967
Senast: palle
·
Utrustning Hur tycker ni denna verkar? Man ska fästa på tjockare schabrak och stigläder med stigbyglar. Hur funkar det att rida i en sådan här?
Svar
18
· Visningar
1 207
Senast: fossig
·
M
Utrustning Vad är din erfarenhet av pullargrimma :confused: Visst är det väll så det heter ett av de bettlösa alternativen man kan rida på :o...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: Marlenè
·
H
Utrustning Morris&Nolan juniorsadel Jag ska köpa en ny hoppsadel, och funderar på en M&N. (Vet nästan helt säkert att den passar hästen) Det jag...
Svar
1
· Visningar
802
Senast: fossig
·
M
Utrustning Hej igen! Nu tänkte jag tjata lite till om det här med barbackaridning.. Funderar på att eventuellt köpa en ridgjord och använda en...
Svar
4
· Visningar
706
Senast: fossig
·
Utrustning Nu börjar stona komma hit för att semineras och gå på bete, och en del är utrustade med flyveil. Jag tycker alltid att folk satt på dom...
Svar
8
· Visningar
972
Senast: Dragonfruit_
·
I
Utrustning Jag ska köpa ny ridhjälm. har ni några bra förslag på vad man ska köpa . Den ska inte se för klumpig ut. :bump:
Svar
8
· Visningar
826
Senast: MoQ
·
Utrustning Kan en "vanlig" sadel för stor häst verkligen vara så smal? Eller har jag mätt fel? (Mätte på samma ställe som sadelutprovaren mätt en...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: LäderBjörn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp