Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning \"tigermartingal\" vad är en tigermartingal :confused:
Svar
2
· Visningar
770
Senast: eldione
·
Utrustning vad tycker ni om dom? Bra dåligt? Varför tycker ni så?
Svar
2
· Visningar
690
Senast: Spider84
·
L
Utrustning Hej! Har precis köpt en dressyrsadel & tänkte stöldmärka den. Någon som vet hur man går tillväga? Var ute på lite olika försäkrings &...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: HannaZ
·
S
Utrustning Jag undrar bara viilken modell av Charles Owen jag har, blir hemskt förvirrad. Den ser ut som Rider modellen, med nylonband. Men...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: Sunnan
·
Utrustning ni därute som köpt bomfri sadel, vilka stigbyglar är bekvämast i distanssyfte?? vanliga eller med fenders.. ska köpa mig en bomfri o e...
Svar
3
· Visningar
834
Utrustning Vad använder ni för tyglar när ni rider med sidepull? Min häst är liten och har kort hals, men ett par vanliga tyglar i stl full är i...
Svar
6
· Visningar
1 051
Senast: skjootan
·
F
Utrustning har en hoppsadel med inte så framskurna eller korta kåpor. tycker att hoppshabrak är snyggt, men eftersom jag rider mest hemma i...
Svar
5
· Visningar
743
Senast: Rattfylla
·
T
Utrustning Har sett ett par grå med svartsadelkärning någonstans men kan inte komma på vart. Någon som vet vilka jag menar och kan tipsa mig? Hur...
Svar
11
· Visningar
1 233
Senast: Horsen
·
T
Utrustning Hur mycket drar man av från vanlig till dressyrgjord, alltså, hur lång ska dressyrgjorden vara på en häst som har 100-110 i vanlig gjord??
Svar
1
· Visningar
609
Senast: sweep
·
Utrustning Någon som provat det nya från Usa? Ett band man sätter runt halsen på hästen samt runt benen och som håller,flugor,mygg och knott borta???
Svar
13
· Visningar
1 673
G
Utrustning Är dyrast bäst??? Är det någon som har någon av dom??? Sigma...Maxam eller Griffin???
Svar
10
· Visningar
1 002
Senast: Grevinnan
·
W
Utrustning Finns det några eksemtäcke som inte suger åt sig vatten när det regnar? Min häst är väldigt känslig för insektsbett och kan se ut som om...
Svar
5
· Visningar
1 141
Senast: Whiskey
·
Utrustning Vad tycker ni som har köpt det. Kvalité m.m
Svar
6
· Visningar
1 725
Senast: Dragonfruit_
·
P
Utrustning Vilket är bäst? Har haft flyvell i hagen förra sommaren, men nu funderar jag på en flugluva. För o nackdelar? Vad tycker du?
2
Svar
27
· Visningar
2 275
Senast: Raeman
·
B
Utrustning Ngn som har ngt bra tips på ett ridtäcke som är vattentätt och lite fodrat? :)
Svar
7
· Visningar
875
Senast: suisyola
·
Utrustning Går de verkligen att använda på alla hästar? Ni som har det, vad tycker ni? Fördelar och nackdelar? Mycket tacksam för svar!
Svar
7
· Visningar
937
Utrustning Är det någon som känner till den sadeln? Jag har blivit erbjuden en sådan, men har inte sett den ännu. Har inte heller hittat någon...
Svar
2
· Visningar
639
Senast: kopur
·
A
Utrustning Någon som beställt \"De Gogue\" hjälptygel från Börjes? Jag gjorde det och fick hem den i fredags och jag måste säga att jag var impad...
Svar
17
· Visningar
2 180
Senast: Athina
·
S
Utrustning Nu börjar sommaren närma sig och då ska jag passa på att gå igenom alla täcken för att tvätta och laga dem. Vissa täcken behöver...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: prince77
·
T
Utrustning Har sett ett träns på diverse internetshoppar som heter "Boheme", rätt billigt, runt 300kr så jag förväntar mig ingen superkvalité men...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: Athina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp