Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Nån som har erfarenhet av MH High Rider? Funderar på att köpa ett par, för dom är ju inte så dyra. Finns det nån som har tips annars på...
Svar
5
· Visningar
832
Senast: fossig
·
C
Utrustning Vill byta färg på min hjälm nu och undrar hur man kan göra det, vill inte köpa en ny för det har jag inte råd med. Någon som har något...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Skulle vilja veta mer om den så har någon erfarenhet av den? Rak eller svängd bom? Mycket eller lite plats för manken? Det är ju en...
Svar
1
· Visningar
915
Senast: Welsh
·
C
Utrustning Någon som vet vad detta plaststaket kostar?Har mailat dem som säljer men av någon anledning inte fått svar.Funderar på detta eftersom...
Svar
1
· Visningar
3 293
Senast: Welsh
·
E
Utrustning Brukar inte använda säkerhetsväst men nu ska jag på ridläger = mkt hoppning, nya hästar + terrängbana och vill helst använda en. Har en...
Svar
4
· Visningar
827
Senast: EmMmY
·
Utrustning Vilket färg har den vidaste och den näst vidaste av Wintecs sadeljärn? / Zofia.
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: Gabriol
·
Utrustning Jag funderar på att byta hästtransport och har kikat runt lite. De önskemål jag har är i nämnd ordning; boggi, kombiramp eller möjligen... 2
Svar
23
· Visningar
4 406
Senast: ylvalill
·
Utrustning Har funderingar på att köpa en sån till min ridtravare.. Men så kom jag på att jag är så kort och oftast när jag rider i westernsadlar...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: domino
·
Utrustning Remontnosgrimma eller Aachenrem? Eller har båda samma effekt? 2
Svar
32
· Visningar
1 823
Senast: Dreamer
·
J
Utrustning Är det någon som har en Globus dressyrsadel eller har provat? Vad tycker ni om dem?(Både för- och nackdelar)
Svar
3
· Visningar
864
Senast: julius
·
E
Utrustning åsikter? Jag tycker den ser lite klumpig ut i modellen men har aldrig provat och den kanske känns smidigare än den ser ut? vad tycker ni...
Svar
19
· Visningar
1 379
Senast: Basilika
·
A
Utrustning Hej! Behöver en vidare sådan sadel....någon som har en sådan i strl 4 för provning i norra Skåne ? Mvh Aker
Svar
1
· Visningar
1 092
Senast: Peluso
·
Utrustning Vi har här under somrarna stora problem med de här platta fantygen som bits som alla kallar för olika namn (hästflugor, bremsar mm)...
Svar
1
· Visningar
2 205
Senast: fio
·
T
Utrustning Det har kommit ut eksemtäcken i bävernylon på svenska marknaden!!! Tydligen kommer de från tyskland. Min fundering är följande: Boetts...
Svar
1
· Visningar
894
Senast: Boj
·
Utrustning Nu är det dags för nästa sadel ide. Den bomlösa sadeln fungerade inte för mig och min häst så nu har jag börjat fundera på montsegur...
Svar
9
· Visningar
1 274
Senast: skuggi
·
Utrustning Hej! Jag har hittat en transport: Dalavagnen, årsm-00 som verkar prisvärd. Är det någon som vet om det är ett okej märke...
Svar
2
· Visningar
2 010
Senast: _Peplis_
·
Utrustning ngn som vet vart dom säljs? den största jag hittat är full. och min valack har stort huvud :D
Svar
3
· Visningar
834
Senast: Sweet
·
Utrustning Har en liten fundering. Ni som använder repgrimmor, använder ni den jämt på hästarna eller bara när ni jobbar med dom? En tjej i...
Svar
12
· Visningar
1 101
Senast: Bonbina
·
Utrustning Om hästen har jättelite pannlugg ska man använda flyveil då, eller får hästen bort flugorna ändå?
Svar
11
· Visningar
1 088
Senast: RebeckaKihlberg
·
F
Utrustning Sadel till häst med \"rejäl\" manke Jag har problem med att hitta en sadel som ligger bra på min häst! (verkar som det är fler som har...
Svar
19
· Visningar
1 650
Senast: Fifflan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V