Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Utrustning Vad har ni för täcken på era hästar? Blir mer eller mindre tokig snart, för jag har hitills inte hittat ett enda täcke som har legat...
Svar
11
· Visningar
1 175
Senast: Crazyy
·
L
Utrustning Någon som vet var man kan köpa ett flugtäcke fr högst ca 500kr? Ett sånt där nättäcke. Inte svettäcke alltså! Tänkte köpa det till sommaren.
Svar
8
· Visningar
1 367
Senast: LoveRindi
·
Utrustning nån som har??? brukar det inte vara rep över nos i vanliga fall??? är detta typ mildare då???
Svar
4
· Visningar
1 369
Senast: malumbub
·
N
Utrustning Har bara hittat dessa täcken lite här och där i olika ridsportsbutiker, tycker mkt om dessa täcken men skulle vilja veta om man kan köpa...
Svar
5
· Visningar
797
Senast: nogat
·
S
Utrustning Er det lett å se om en hest har gått ned en bomvidde fordi 1. den har slanket seg 2. den har gått med for trang sal? Hesten min har...
Svar
5
· Visningar
793
Senast: sleepy
·
T
Utrustning Aaah, nu blir jag snart galen! Finns det fleecetäcken utan gjordar i 165 någonstans??? :confused: Är det bara jag på hela jorden som...
Svar
10
· Visningar
1 015
Senast: Kalasbruden
·
Utrustning vet att det varit uppe tidigare men hittade inget när jag sökte... deras HI LITE PRO HJÄLM var det någon här som hade den och är den...
Svar
1
· Visningar
747
Senast: jojjo_blondin
·
S
Utrustning Exakt funktion nån som vet?! Används ju ofta på löp. TPF. SeeFee
Svar
3
· Visningar
897
Senast: Mitra
·
B
Utrustning Mönster till hästsportartiklar * Boxgardin * Svettäcke mfl. * Ländtäcke * Ridtäcke * Ja, allt som går att sy någon som har något att...
Svar
7
· Visningar
992
Senast: suisyola
·
A
Utrustning Kraftiga gummisnoddar som fästs på tygeln för att minska effekten av en för hård hand, eller till hästar med känslig mun. De som finns...
2
Svar
26
· Visningar
1 879
Senast: sweep
·
M
Utrustning ÄR det någon som vet på vilka olika sätt man kan skicka grejjer med?? (finns säkert gamla trådar om detta men jag har inte...
Svar
7
· Visningar
1 318
Senast: mustbeforever
·
E
Utrustning Vad motsvarar bomstorleken 3 resp 4 på County sadlarna?
Svar
3
· Visningar
3 877
Senast: biffen
·
M
Utrustning Hej! Mina MH e inte användbara längre, helt sönder, dragkedja m.m...så nu behöver jag ett par nya..några förslag? Får helst inte kosta...
Svar
14
· Visningar
5 120
Senast: music
·
L
Utrustning Har ridit min häst på ett lånat sidepull ett tag, men funderar nu på att köpa ett eget. Såg att Hööks sålde ett för 198:- (har inte råd...
Svar
9
· Visningar
994
Senast: Lindi
·
M
Utrustning kopparbett eller bett med koppar. hade diskution i stallet om dessa bett och nån sa att hästarna tuggar bra på de för att de smakar illa...
Svar
11
· Visningar
4 829
Senast: GUSTUR
·
P
Utrustning Funderar på att prova ett gummibett till min pålla. Hon är både väldigt känslig, men samtidigt blir hon stark ibland (mest i skogen...
Svar
9
· Visningar
865
Senast: piggis_83
·
L
Utrustning Någon som använder en sådan. Är inne på att köpa en men vet inte vilket märke. Blir hästarna verkligen renare med dem än när man borstar?
Svar
11
· Visningar
1 508
Senast: Lindis
·
Utrustning Hur långa är era stallindor? Min är tre meter (ungefär, om jag viker dem dubbelt är de bit kortare än jag) men det tycker jag är för...
Svar
12
· Visningar
1 023
Senast: majola
·
G
Utrustning Har en liten undran. Inte kan man väl spänna en sadelgjord för hårt??? :confused: Med handkraft? :confused: Finns väl ingen möjlighet i...
Svar
18
· Visningar
1 174
Senast: Happy
·
Utrustning Skulle behöva lite tips på vilket bett jag ska köpa till min häst. Jag har en travare som jag för det mesta rider på hackamore. Men jag...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: fragansia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp