Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Jag har använt en sadel som inte passar så bra några gånger och fått ett hårlöst parti under bakvalvet på ena sidan. Tyvärr så...
Svar
9
· Visningar
2 458
Senast: Snögubben
·
Utrustning I går rullade sig prinsessan med det nya svarta fleecetäcket i boxen... Nån som har något bättre sätt att få bort spånet på än att...
Svar
13
· Visningar
2 550
Senast: ang
·
S
Utrustning \"matt\" hjälm jag har en grå sammetshjälm som börjar se lite tråkig ut i färgen.har haft den i ca.1 1/2 år nu.. har ni något tips vad...
Svar
3
· Visningar
688
Senast: sulan_88
·
L
Utrustning Ja, varför använder man sidepull? Har aldrig sett nån rida med en sån. Är det nån som kan förklara varför man använder den...
Svar
2
· Visningar
975
Senast: lotta_k87
·
O
Utrustning har just FÅTT ett par cavallo läderstövlar alldrles gratis. dom var i jättebra skicka! men dom rä liiiiite korta ... gör det något...
Svar
7
· Visningar
1 280
Senast: _otursbarn_
·
Utrustning Hur tajta ska dom vara egt?? :confused: Har nyss haft mina hos en skomakare för blockning, men dom känns fortfarande trånga, knappt så...
Svar
4
· Visningar
991
Senast: FT_ryttare
·
S
Utrustning Är det fel för en vuxen at rida i en 16,5\"? Jag frågade Hööks om det gikk an å bestille en sigma dressur 16,5" på postordre, og så...
Svar
16
· Visningar
1 675
Senast: sleepy
·
V
Utrustning Tänker beställa h**ks sidepull till min häst men vet inte riktigt vilken stl jag ska ha..jag har en lite nordsvensk travare på 148cm han...
Svar
3
· Visningar
768
Senast: Bee
·
Utrustning hejsan! är det nån här som har några erfarenheter utav stövelskaft..positiva och negativa.. vilket märke e bäst.. o hur ligger d i...
Svar
3
· Visningar
903
Senast: Centaur
·
M
Utrustning Jag tror jag blir galen... Jag har en Frank Baines Excel, efter vad jag föstått så är detta en dressyrsadel :confused: Jamen min är då...
Svar
9
· Visningar
1 040
Senast: miss_willow
·
V
Utrustning Har någon utav er erfarenhet av dessa två täcken horse power snow och termo master frost.. kan inte se på bilden om frost går upp något...
Svar
10
· Visningar
816
Senast: caradan
·
Utrustning Hur står nummren under kåpan? Står det sitsen först, sen vidden och sist tillverkningsnummret på 6 siffror? Eller står det i en annan...
Svar
11
· Visningar
1 459
Senast: Kalinka
·
G
Utrustning Är det någon som andvänt sig av ett ringbett? Andvänds huvudsakligen inom galoppen, men varför bara där?
Svar
6
· Visningar
3 975
Senast: Gunvor
·
Utrustning Någon som äger en sådan sadel? vad ligger dom i för prisklass. Jag har en gammal County dressyr i bra skick, vad kan den vara värd?
Svar
1
· Visningar
656
Senast: Centaur
·
B
Utrustning Någon som använder Old Mac`s, skorna till hästen från H**ks. Alltså de som är så bra för hästen och så. Men om de är så bra och sparar...
Svar
10
· Visningar
1 201
Senast: Mergur
·
Utrustning Jag har funderat lite på transporter. De nya europeiska vagnarna (typ slüis, christ, raush)har ju ett relativt lågt pris men är det...
Svar
15
· Visningar
1 827
Senast: Inte_Ung
·
C
Utrustning Någon som vet vad priserna ligger på för begagnade enhästarssläp? Vill ha boggi, men det behöver inte vara nytt.
Svar
1
· Visningar
857
Senast: Immer
·
Utrustning Någon som är bra på sadel märken som kanske kan hjälpa mig. Har en dressyrsadel, syntet, som jag hela tiden trott varit märkeslös. Men...
2
Svar
23
· Visningar
2 572
Senast: CosmicQueen
·
O
Utrustning Hur gick ni in dom? Jag har precis köpt mina och dom är jättestela! Har fått tips att man ska cykla i dom, men nu är det ju is och snö...
2
Svar
23
· Visningar
2 223
Senast: oh_darling
·
V
Utrustning För ett antal år sedan hade jag en ponny som fick fruktansvärda bogskav av alla täcken som jag provade. Mamma bestämde sig för att vi...
Svar
12
· Visningar
2 804
Senast: CosmicQueen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp