Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Z
Utrustning Har ni sett den här? Länk Vad tycker ni? Ännu en pryl för att kompensera ryttarens dåliga ridning? Den som vill titta extra på de...
Svar
4
· Visningar
789
Senast: meep_ask
·
M
Utrustning det någon westernsadel som kan tänkas passa till en kortryggad lite överbyggd islandshäst :confused:? Tips mottages tacksamt :)
Svar
4
· Visningar
734
Senast: alazzi
·
Utrustning Hur stor är kvalitétsskillnaden mellan HorseWears Rambo och HW Rhino? Hur många säsonger skulle ni säga att de bägge täckena håller?
Svar
8
· Visningar
1 045
Senast: Rikkan
·
B
Utrustning är det sant att om man har benskydd på hästen så blir dom "döva" för att slå i när dom är utan? hm... jag har en 4 åring som e velldigt...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: Tican
·
T
Utrustning Ska köpa ett dressyrträns (inte kandar) och undrar vilket av dessa ni rekommenderar...
Svar
17
· Visningar
1 041
Senast: Tican
·
N
Utrustning Jag har tittat på sulorna på ridstövlar, (jag funderar´på att köpa ett par). Det står överallt att det ska vara grov sula så att man...
Svar
2
· Visningar
660
Senast: RebeckaKihlberg
·
C
Utrustning Någon som vet vart man kan köpa benreflexer till ett russ? Dom man köper på alla "vanliga" hästaffärer åker ner och sätter sig i...
2
Svar
23
· Visningar
1 959
Senast: horsemaniac
·
Utrustning Är det några som har denna stövel? Vill veta allt om den. Vad betalade ni för den? Har själv rimfrost rider och är mycket nöjd :love...
Svar
9
· Visningar
1 835
Senast: alice
·
Utrustning vart kollar man upp westernsadlarna? Någon som vet vart man kan vända sig? Har nr. på sadeln och vill veta märke och ålder på den. Men...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: skäcken
·
S
Utrustning Tips till frusna öron. Köp en rånarluva i fleece. Den kommer lätt plats umder hjälmen och täcker sen både öron och hals. Jätteskönt.
Svar
8
· Visningar
1 098
Utrustning jag TROR inte att just det här diskuterats, och det är något jag nyligen kommit att tänka på, och undrar ju såklart vad ni säger om det...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 811
Senast: Spider84
·
L
Utrustning Till att hästen gapar mkt när man rider? Han kan börja gapa när man skrittar på lång tygen till o med, så det är itne så att jag sliter...
Svar
14
· Visningar
969
Senast: Spider84
·
M
Utrustning som sitter på sadeln eller något vad är de?? :confused:
Svar
1
· Visningar
780
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning Har sadelproblem.... Provar en äldre modell av Appaloosa top dressage bomvidd 32 på min häst, trodde den skulle vara för smal men nu...
Svar
2
· Visningar
1 006
Senast: Lotus
·
Utrustning Mitt HW innetäcke är förstort i bogen o det har givetvis gett bogskav. Visst man kan köpa ett bogskydd, MEN jag tänkte att man kanske...
Svar
1
· Visningar
513
Senast: Ava22
·
S
Utrustning Någon som provat denna sadel? Är nyfiken på synpunkter. Är ju en av Stubbens nyare hoppsadel och det verkar vara betydligt mjukare säte...
Svar
3
· Visningar
1 010
Senast: Jessica
·
L
Utrustning Nån som har köpt någon vante till vintern som håller kylan bra? O vilket pris?
Svar
9
· Visningar
1 032
Senast: alfa460
·
B
Utrustning var hittar jag det? Vilka märken är mest prisvärda och vad kostar dom? Har hört att en del lite billigare regntäcken inte alltid håller...
Svar
14
· Visningar
1 418
Senast: Fifflan
·
B
Utrustning Såg i ett reportage från någon mässa att det ska finnas ridbyxor i mamma-modell. Är det någon som vet var de finns att få tag i? Eller...
Svar
5
· Visningar
1 031
Senast: tek
·
H
Utrustning Några tips vad man kan prova istället för en Amerigo hoppsadel bomvid +1??? Tacksam för tips! :)
2
Svar
24
· Visningar
2 124
Senast: dressyrryttare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Sojasås + katter

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp