Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

K
Utrustning nu har jag vaggat fram och tillbaka med det här med bett. vad tycker ni att jag ska ha för bett vid uteritt? har tredelat annars, men...
Svar
11
· Visningar
995
Senast: kjelin01
·
M
Utrustning Provred en ny sadel för några veckor sen och på den satt det ledade Sprenger stigbyglar med gummi. Tyckte de var otroligt sköna att rida...
Svar
3
· Visningar
985
Senast: caballus
·
G
Utrustning använda dessa både som fram och bak skydd? Eller är de "utformade" så att dem bara passar fram eller bak? Om man kan ha de både fram...
Svar
19
· Visningar
1 248
Senast: caballus
·
Utrustning Hade tänkt att inskaffa denna longer/tömkörningsgjord från h**ks för 399:- . Min fråga är nu, är denna bra? ni som tömkör, vad tycker...
Svar
11
· Visningar
1 204
Senast: Oxxx
·
J
Utrustning Jag undrar vilket som är mildast av pessoa och pelham? Och finns det nåt annat bett som är lite skarpare än vanligt tränsbett?
Svar
6
· Visningar
1 010
Senast: Snuffsan
·
G
Utrustning Glappar era ridstövlar i hälen oxå? De är lagom på längden men jag har ganska låga vrister så de glappar liksom på foten. Någon som vet...
Svar
4
· Visningar
1 333
Senast: grazzie
·
N
Utrustning Nån som har köpt den? Finns i duvblått och beige, och så har den fuskpäls på luvan. Den var jätteskön när jag provade den i affären...
Svar
13
· Visningar
2 065
Senast: Na_Polnoc
·
U
Utrustning Jag har fått för mig att jag måste ha aluminiumgolv när vi köper transport. Vilka fler än Ume & Boj har det, nån som vet..? (Är ute...
Svar
7
· Visningar
1 475
Senast: Fredag
·
M
Utrustning Min sadel ligger inte emot hästen längst ner där fram (typ vulstret) Gör detta något?
Svar
3
· Visningar
695
Senast: maiden
·
Utrustning stod idag och kikade på tredelade tränsbett till min häst... insåg att jag inte visste riktigt vad skillnaden var på alla dessa...
Svar
4
· Visningar
1 059
Senast: RebeckaKihlberg
·
B
Utrustning hur vet man vad det är för bomvidd på sadeln? :bump:
Svar
4
· Visningar
673
Senast: jessicaaa
·
J
Utrustning Jag har köpt en värmlandsvagn -83, och behöver byta träskivorna på sidorna. Men det är ju så fult med det där bruna, och jag vill gärna...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: Francess
·
Utrustning Vad har ni för tyglar på kandaren? Stångtygeln måste väl vara slät enligt TR? Det har jag inte heller något problem med. I nuläget har...
Svar
10
· Visningar
1 273
Senast: bigganl
·
S
Utrustning på alla tränsbett egentligen? TIttade på www.hooks.se och alla bett e lika dana, men priset e annorlunda. vad är skillnaden?
Svar
2
· Visningar
715
Senast: _Sucy_
·
B
Utrustning Skall skaffa et till regntäcke till hästen. Men vet inte villket jag skall välja :smirk: Täcke nr. 1 Täcke nr. 2 Täcke nr. 3...
2
Svar
21
· Visningar
1 966
Senast: Darbhanga
·
B
Utrustning Köpte ett Event starndad regntäcke :banana: Ett grönt :love: Hoppas det är lika bra som mitt blåa :cool:
Svar
5
· Visningar
840
Senast: blondi3958
·
B
Utrustning Läderbalsam Skin och läderbalsam Läderbalsam Lether kombi Denna tväl har jag Läder tvål Men behöver läderfett också. Villket...
Svar
7
· Visningar
908
Senast: Darbhanga
·
Utrustning Glömde naturligtvis sätta i snösulor när jag skodde sist och vem förväntar sig snö i okober :confused: Finns det löstagbara snösulor...
Svar
8
· Visningar
1 223
Senast: _otursbarn_
·
P
Utrustning Vilket är bäst? Klarar en häst att dra en lättare släde eller vagn i bröstsele?
Svar
2
· Visningar
812
Senast: Welsh
·
Utrustning (igen) finns det någon duktig på sadlar här som skulle kunna hjälpa mig? Jag vill se om min sadel passar (vilket jag tror) har...
Svar
2
· Visningar
968
Senast: Fraise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp