Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Är det nån som vet var man får tag i de eluppvärmda vattenkopparna som gör att man kan ha vatten ute till sina kusar året runt. Har...
Svar
1
· Visningar
899
Senast: SweetMelody
·
Utrustning Har läst på en försäljares sida att de är stora i storlekarna stämmer detta? (Den klassiska graning-modellen alltså) Har ett par...
Svar
11
· Visningar
5 968
Senast: Jen80
·
B
Utrustning Jag rider aldrig med nosgrimma på min häst, tycker att det är onödigt. Nu undrar jag, varför rider ni med nosgrimma?
Svar
11
· Visningar
1 139
Senast: Immer
·
E
Utrustning Vilka märken har bra, prisvärda stövlar? Någon som har Monutain High Rider stövlar? Har testat och tycker de verkar jättesköna och bra...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: anouk
·
Utrustning Ngn som provat/har dem? Tycker de verkar jättepraktiska!? Funderat på "vanliga" chaps, men dessa är ju perfekta om det regnar, och att...
Svar
19
· Visningar
3 150
Senast: Jane_Done
·
C
Utrustning Fick ett reklamblad ner i lådan i förrgår från eko. Där var vintertäcke som kostade runt 500 kr. Någon som har ett sånt? Är det bra...
Svar
3
· Visningar
881
Senast: Carmona
·
G
Utrustning på vanlig häst . inte borde dom väl ta skada av det ?
Svar
13
· Visningar
1 847
Senast: GoddessOfLove
·
Utrustning Vad betyder de olika beteckningarna? 1B, 2...mm Önskar svar!
Svar
10
· Visningar
1 651
Senast: svea
·
K
Utrustning har fått rådet att använda hackamore på min häst, men jag förstår bara inte hur det sätts fast. behöver man nytt träns eller liknande...
Svar
19
· Visningar
3 335
Senast: jo7
·
Utrustning vad tycks om Pelham stång? för/nack delar... tack tack :cool:
Svar
3
· Visningar
906
Senast: jojjo_blondin
·
Utrustning Många trådar om benlindor eller stallbandage mm. Jag har alltid ridit i fleecebenlindor, har nästan inga elastiska. Jag har läst...
Svar
19
· Visningar
1 517
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning Hur vid bom är det?? Vilken typ av rygg kan tänkas passa in i en 31'a?
Svar
3
· Visningar
1 052
Senast: _Dieldi_
·
P
Utrustning Är det någon som vet var man kan köpa en lös bred nogrimma med vit fodring? Jag har bara lyckats hitta hela träns med detta på.
Svar
2
· Visningar
789
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Utrustning Hittar bara billigt skräp. Finns de att köpa via nätet någonstans? Vill ha de slitstarka av silicon-liknande material. Förr hette...
Svar
3
· Visningar
996
Senast: Moniq
·
H
Utrustning Finns det något som hjälper mot kalla tår? Frågar ej om ridskor eller stövlar. Vet att det finns engångs tåvärmare på granngården. Men...
Svar
14
· Visningar
1 742
Senast: Favina
·
L
Utrustning Någon som vet var man kan köpa paddar, typ transportpaddar som är gjorda för att även skydda bak-hasen :confused:
Svar
9
· Visningar
1 004
Senast: CosmicQueen
·
Utrustning Vet någon var men kan köpa sådana nu för tiden? De verkar ha utgått ur flera postorderfirmors sortiment. Just typiskt, precis när jag...
Svar
6
· Visningar
1 304
Senast: Gandalf
·
Utrustning Hur är bomvidden på denna sadel? 30, 31 och 32, men grader? Eller om man jämför med t.ex Prestige? Är dom raka eller väldigt svängda i...
Svar
4
· Visningar
1 377
Senast: Centaur
·
F
Utrustning Min häst har storlek 15.5 i bett storlek och jag har problem med att hitta bett till honom... Vet någon om det säljs breda bett någon...
Svar
17
· Visningar
1 546
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Utrustning Jag har köpt ett pelhambett som är 14,5cm märkte jag när jag fick hem det. Jag trodde det var ett 13,5cm. Gör det något att det sticker...
Svar
9
· Visningar
989
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp