Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
eh
Utrustning tror jag ska skriva detta här... Om det är nån här som har chambon eller/och inspänningstyglar, vad kostade dom??? jag måste få veta...
Svar
5
· Visningar
876
Senast: furreburre
·
L
Utrustning Ska köpa ett beg. umesläp, årsmodell -88. Det är helt vitt men det har funnits stripes på det. Iaf vill jag sätta dit nya stripes, någon...
Svar
4
· Visningar
3 407
Senast: ang
·
Utrustning Nån som vet något bra impregneringsmedel??? Har använt börjes i år och dränkte in täcket med det läcker ändå. Täcket (också från...
Svar
5
· Visningar
1 098
Senast: panzy
·
S
Utrustning ... en Hööksgrimma hålla mer än en månad. Den är använd max 30 min per dag! Jag blir så trött...
Svar
12
· Visningar
901
Senast: vickan
·
G
Utrustning använda dessa både som fram och bak skydd? Eller är de "utformade" så att dem bara passar fram eller bak? Om man kan ha de både fram...
Svar
4
· Visningar
841
Senast: chrisse
·
B
Utrustning Jag är sugen på att skaffa en SUV (Toyota RAV4, Honda CRV el dyl). Vad har ni för erfarenheter av SUV:ar som dragbilar? Som vardagsbil...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 758
Senast: Inte_Ung
·
K
Utrustning Ni som har X par ridbyxor, flera hjälmar, massor av handskar och strumpor - vart gör ni av allt?? Har redan hunnit samla på mig tre par...
2
Svar
24
· Visningar
2 101
Senast: Elisabet
·
T
Utrustning Hej! Är det någon här ute som har köpt regn/vintertäcke från Bole? Sitter dom bra , håller dom? Fundera på att köpa sådana då de har...
Svar
7
· Visningar
970
Senast: Pellis
·
Utrustning Har tittat på säljsidorna men hittar nästan inga sådana. Vad uppskattar ni att en sådan skulle kosta, bättre begagnad, AGV? Vad gillar...
Svar
1
· Visningar
975
Senast: Darbhanga
·
Utrustning 42085 Utegångstäcke/regntäcke 85 cm Fleecefodrat vattentätt täcke med andasfunktion. Ripstop yttertyg utan ryggsöm. Dubbla bogspännen...
Svar
5
· Visningar
1 006
Senast: GUSTUR
·
Utrustning Hejsan! Undrar lite över hur mycket det kostar för er därute per år för er transport? Med vägskatt och underhåll osv. Funderar på att...
Svar
7
· Visningar
979
S
Utrustning Jag tycker att min flatbacksadel lutar lite bakåt och vill därför lägga in en padd under. Var till Hööks igår och köpte deras kilpadd...
Svar
4
· Visningar
845
Senast: suisyola
·
Utrustning Har ni några tips på ett billigt bra regntäcke som har bra passform och håller fukt borta från hästen??Om det är rivstarkt eller inte...
Svar
11
· Visningar
1 167
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning Hästen ska klippas och jag måste ha ett varmt innetäcke omgående eftersom det är ett kallstall, men har egentligen noll kronor att lägga...
Svar
9
· Visningar
1 058
Senast: caballus
·
L
Utrustning Har en gammal klippmaskin hemma, riktigt hur gammal den är vet jag inte men den lever än i alla fall :crazy: I alla fall så skickade...
Svar
2
· Visningar
1 099
Senast: lill_flesky
·
T
Utrustning min sadel sitter där den sitter, men förbygel är så JÄVLA snyggt! :angel: :crazy: kan jag ha de även fast jag inte behöver det? eller...
Svar
11
· Visningar
1 095
Senast: chrisse
·
B
Utrustning Får man tävla på det? Ser det dumt ut? :o Kanske oseriös tråd Mn älskar brunt läder, tror pållen skulle passa mycket bättre i det, Mn...
Svar
11
· Visningar
2 460
Senast: nipa
·
Utrustning Någon som har tips på ett relativt bra, billigt och tunt regntäcke. JAg söker täcke till min isis men hon ska inte ha det jämnt utan...
Svar
12
· Visningar
958
Senast: **BORTTAGEN**
·
P
Utrustning I nya katalogen, nån som sett/har köpt en sån? Hur e dom? Snygga?
Svar
4
· Visningar
1 480
Utrustning letar ny sadel nu. svårt svårt. har fastnat för en Wintec Close contact (hoppmodellen alltså) o provade med rött järn idag. den låg...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp