Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Nån som testat stallbandagen från hööks?
Svar
12
· Visningar
1 542
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Utrustning Rider med vanliga säkerhetsstigbyglar med gummisnodd och läderbit. Är de de säkraste? De här sprenger som är ledade med gummi på...
Svar
3
· Visningar
747
Senast: Kiddo
·
T
Utrustning var kan man köpa deras flexi soft-skydd i ponnystrl på nätet?!? eqshopen har ju (å massa fina färger!!!), men deras webbshop är "under...
Svar
4
· Visningar
818
Senast: KESO
·
E
Utrustning Lät equiterapeuten titta på min sadel igår, eftersom man sitter snett i den. Han såg att den var sned, eller vriden på nåt sätt...
Svar
2
· Visningar
1 026
Senast: mandalaki
·
Utrustning Måste köpa ny sadel till min nya häst.... JAG vill ha en Prestige, men om nu inte det passar honom, så får man väl kolla på andra...
Svar
12
· Visningar
1 073
Senast: Mitzi
·
V
Utrustning Hur ska man veta vilket tungfelsbett som är bättre än det andra och vilken metod man ska köra. Vissa säger att snodd runt tungan är...
Svar
3
· Visningar
1 250
Senast: svea
·
T
Utrustning såg ett par så jävla snygga chaps på odal i arninge! de var från mountain horse. de var i skinn och hade krumilurer på sidan, med resår...
Svar
6
· Visningar
1 421
Senast: Tican
·
Utrustning Är det någon som vet hur denna sadels grader är smal, medium respektive bred bom? Är det någon som möjligen har en blid så man kan se...
Svar
3
· Visningar
825
Senast: sissu
·
L
Utrustning Kan man det? Har läst det i en Pollux-bok för länge sen. Jag menar då främst den modellen med teddyfodrad läderplatta, som Börjes...
Svar
9
· Visningar
1 158
Senast: LoveRindi
·
K
Utrustning Känner ni igen detta sadelmärke det stå ochså att den är gjord i tyskland den är väldigt gammal. Den jag har lånat den av sa att det är...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: suisyola
·
B
Utrustning Hej! Jag funderar på att köpa ett tredelat bett till min polle, men funderar på hur skarpt eller snällt det är. Jag rider honom idag...
Svar
6
· Visningar
883
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Har hittat en jättefin transport. Det är en Brenderup -88. Ser kanonfin ut på bilderna. Har en kompis som har en från samma år - den har...
Svar
17
· Visningar
2 489
Senast: armada
·
M
Utrustning Jag håller på att lära en mkt gammal dam att rida, men det är hopplöst att hålla reda på fötterna i stigbyglarna. De glider in till...
Svar
8
· Visningar
1 089
Senast: svea
·
Utrustning Är det farligt om sadeln inte ligger helt åt mot ryggen längst bak? Det är en latex-stoppad flatback, alltså väldigt mjuk, så när jag...
Svar
13
· Visningar
1 185
Senast: Colleen
·
M
Utrustning Eller något annat? Nu måste min femåring verkligen få en ny sadel. Hennes gamla Appaloosa Paris är för trång. Då är frågan vad det ska...
Svar
9
· Visningar
2 593
Senast: Centaur
·
F
Utrustning Jag undrar hur man kan bli så prylgalen igentligen när det gäller hästgrejer. Vad är det tex som är så mkt bättre med ett Horseware...
Svar
14
· Visningar
1 288
Senast: Catinca
·
N
Utrustning Det finns ju olika storlekar på snösulor med luftkanal. Large, Medium och Small. Dessutom finns det speciella sulor som är anpassade...
Svar
5
· Visningar
2 487
Senast: Nina83
·
B
Utrustning Var hittar man svarta dressyrträns m vitt foder? Riktigt tjock nosgrimma vill jag ha!! Och helst utan aachenrem.. Inte hööks för dom ser...
Svar
16
· Visningar
1 477
Senast: Darbhanga
·
W
Utrustning har en säkerhetsväst som jag kanske haft i 2,5-3 år.. inte så länge med andra ord... men den har tagit en hel del smällar... bla. två...
Svar
3
· Visningar
3 688
Senast: strumpan
·
R
Utrustning Går i tränsköpar tankar. :smirk:..och vill ha ett träns med löstagbart nosremsfäste...hittade ett som inte kostade multum..kan detta...
Svar
7
· Visningar
925
Senast: Jezz
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vad är rätt
  • Dressyrsnack 17
  • lära sig tömköra

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp