Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Idag regnade det och ponnyn hade två täcken på sej, ett "Rambo wug" och ett tunt innetäcke under. Båda täckena va helt genomsura... De...
Svar
8
· Visningar
872
Senast: Egonson
·
T
Utrustning jag har precis (elr ja, för ett drygt halvår sen) fått en sadel till min hopponny Antica... en zaldi star,( :love:) alltså en flatback...
Svar
10
· Visningar
1 137
Senast: __Stilett__
·
W
Utrustning Kan någon tipsa om ett bra ofodrat regntäcke och ett vintertäcke med bogveck för dom inte så kalla dagarna? (-5/-10) Billigt men bra...
Svar
4
· Visningar
1 335
Senast: _Dieldi_
·
M
Utrustning Är det någon som vet vart man får tag på sådana utställningsbett i mässing i form av en hästsko på bettringarna?? jag har kollat runt...
2
Svar
21
· Visningar
2 156
Senast: chrisse
·
B
Utrustning från willab. någon som vet vart man kan köpa sådana? har willab ngn hemsida? tack :)
Svar
3
· Visningar
832
Senast: breccia
·
O
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av avtagbara hästskor, alltså sådana som är lite som boots som man kan ta på och av inför ridpassen? Jag...
Svar
6
· Visningar
4 558
Senast: ninahaak
·
W
Utrustning Funderar på att byta bett på min ponny. Rider just nu på tredelat. Har testat rakt, men det gick inte alls. De bett jag funderat på är...
Svar
11
· Visningar
1 538
Senast: walkman
·
B
Utrustning Jag vill köpa ny sadel till pållen men jag vet inte riktigt vad jag ska kolla efter. Hästen ifråga har är ett fullblod av den ädlare...
Svar
7
· Visningar
1 842
Senast: SanchoPancho
·
G
Utrustning Tänkte köpa ett par till pållan nu. Funderar på dessa från B*rjes. Någon som vet om de är ok? Men, det är framskydd va? :o :idea: Står...
Svar
7
· Visningar
853
Senast: jojjo_blondin
·
Utrustning Jag måste köpa ny sadel till min nya häst, min andras är för vid. Det är en Prestige 37'a, och hästen som har den är rejält bred... Min...
Svar
6
· Visningar
1 182
Senast: md5krist
·
Utrustning vilken verkan har det? när jag tävlar (western) skulle jag vilja rida på två händer, och hästen lyssnar inte på det tränsbett den har...
Svar
4
· Visningar
1 670
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Utrustning Kilbossor Icke kilbossr Vad är då detta??? Tacksam för svar :bow:
Svar
8
· Visningar
845
Senast: blondi3958
·
M
Utrustning Vad gör man om man misstänker att sadeln klämmer på sin häst? Min (islands)häst börjar få lite vita stickelhår på ryggen precis där...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: skuggi
·
Utrustning Läs senaste artikeln i tidningen Hästfynd. Den heter Hälsa och barfotagång. En väldigt upplysande artikel om hästens "behov" av...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
9 974
Senast: martha
·
M
Utrustning Änteligen har det kommit en broddnyckel till BRA pris och på börjes :crazy: men den får duga.. någon som sett den? det var ju bra pris...
Svar
1
· Visningar
1 808
Senast: Moniq
·
K
Utrustning Morsan och jag åkte till Flädie idag. De hade de mest PERFEKTA ridskor jag någonsin sett... Bortsett från EN sak: De skavde i hälen. :(...
Svar
16
· Visningar
1 375
Senast: Kiddo
·
W
Utrustning Visste inte var det skulle ligga så jag testar här. Ska bygga ett eget Sadelskåp, finns det någon som gjort det eller har ideér om hur...
Svar
2
· Visningar
1 331
Senast: West_
·
C
Utrustning Det är med lite bävan jag lägger upp den här tråden. Jag vill INTE starta någon diskussion om täckets vara eller inte vara. Vad jag...
Svar
8
· Visningar
996
Senast: Johanna_m
·
T
Utrustning jag tycker dom har fått in himla fina grejer, iaf de mesta!! :) båda sorters schabraken tycker jag verkade fina å bra, likaså...
Svar
11
· Visningar
1 063
Senast: Johanna_m
·
M
Utrustning Såg igår att börjes hade fått in fårskinnssaker i sitt sortiment. ett nosludd kostade tex 50kr. hur kan de vara så billigt?? vad är det...
Svar
8
· Visningar
1 181
Senast: mizz_perfect
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp