Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

E
Utrustning Ska nu ta och köpa en ny dressyrgjord och skulle behöva lite bra tips på vad man ska köpa för nån. Ska man ha resår eller ej och i...
Svar
9
· Visningar
1 749
Senast: Pauling
·
O
Utrustning läste en tråd om nosgrimmor.. då skrev nån: - -pullar med ringarna INANFÖR hästens kindben... aj...'¨ men vad menar ni med innanför...
Svar
13
· Visningar
1 063
Senast: _otursbarn_
·
H
Utrustning Funderar på att köpa bakdörrar till min transport istället för bom och nu skulle jag vilja höra om ni har några synpunkter på det? Jag...
Svar
8
· Visningar
1 096
Senast: Histiana
·
B
Utrustning Bra eller dåligt?
Svar
12
· Visningar
1 699
Senast: blondi3958
·
Utrustning På ponnyn fattas det ca 15 cm i bogen på ena täcket, jag vet att man kan köpa bogbreddarplatta. Men är det någon som har tips på...
Svar
1
· Visningar
739
Senast: Lydia
·
Utrustning Eftersom min nuvarande dressyrsadel inte ligger hundraprocentigt bra på kusen klurar jag lite. Är i valet och kvalet mellan att skicka...
Svar
5
· Visningar
1 071
Senast: SaraMara
·
S
Utrustning Någon som har en islandshästsadel som heter Iceland Super från Börjes? Är den bra? Hur länge har ni haft den? Hur är lädret? Hur ser...
Svar
10
· Visningar
1 336
Senast: Sesselja
·
M
Utrustning Köpte igår ett Thermo Master Outdoor täcke. Gissa om jag är irriterad..en söm var ej hel på utsidan. Tyget räckte ej fram till...
Svar
4
· Visningar
1 100
Senast: mizz_perfect
·
A
Utrustning Det har slagit mej att i många sälj/köpannonser pratar man om extra insatta fönster/öppningsbara i transporten. Hur uppfattar hästen det...
Svar
9
· Visningar
1 514
Senast: Hästen
·
Utrustning Hur kommer det sej att utrustning som köpts i en affär som säljer hästsportutrustning skulle vara av bättre och högre kvalite än om den...
2
Svar
34
· Visningar
2 827
Utrustning Vilket bett är mildast? Tränsbett är ju det vanliga men läste i h**ks att eggbett åxå är ett av de mildaste.. Eggbettvore ju bra på så...
Svar
2
· Visningar
1 172
Senast: Freyr
·
Utrustning Jag har varit på shopping idag och gjort akut inköp av ridkläder. Jag köpte ett par svarta Roping Country Wear ridbyxor, helskodda för...
Svar
13
· Visningar
2 684
Senast: Horsen
·
D
Utrustning Det är så att jag *harkel* behöver :angel: ett nytt träns. De två jag funderat på är Träns från Hööks och Jacson Novarro. Någon som...
Svar
8
· Visningar
1 153
Senast: Finess
·
B
Utrustning Jag är i färd med att (kanske) köpa en Kylinge Apollo från 1994 i mkt bra skick. Nu säger en kompis till mig -Du vet väl att Kylinge har...
Svar
12
· Visningar
10 811
Senast: **BORTTAGEN**
·
Utrustning Hovstärkaren \"Tuff- Stuff\" ? Funkar den verkligen? Blir hovarna starkare? Och vad är det i den egentligen? /L
Svar
2
· Visningar
1 162
Senast: Freyr
·
W
Utrustning Vilket är det mildaste bettet som man får tävla dressyr på :confused:
Svar
2
· Visningar
1 004
C
Utrustning ska på semester i skåne & har fått med mej min sambo till tingsryd (Yieppie) och ska inhandla ett par ridbyxor har spanat in piaff(?)...
Svar
10
· Visningar
1 342
Senast: _otursbarn_
·
S
Utrustning vad är det för skillnad mellan ett tredelat bett med rak/platt mittdel och ett med rund. I HoppTR står det att man endast får tävla på...
Svar
3
· Visningar
3 716
K
Utrustning nu är det så att jag köpt hööks vintertäcke exclusive till min pålle. men jag blir osäker när det sägs att det är så dålig kvalité...
Svar
8
· Visningar
1 200
L
Utrustning Har tittat lite på Star trailer och tycker att de verkar bra. Har framförallt tittat på diamanten som verkar lagom rymlig och så...
Svar
4
· Visningar
1 037
Senast: Idasagare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp