Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Utrustning Undrar vad ni använder O har några frågor. Har någon här Willab Woof Wear Exercise Wrap? Är de bra? Rider ni i stallbandage/Fleece lindor.
Svar
17
· Visningar
1 429
Senast: breccia
·
Utrustning Syrran kom precis tillbaka från första ridturen med de stigbyglarna med den ena i handen. "Pinnen" som stiglädret träs runt på...
Svar
6
· Visningar
1 047
Senast: popeye
·
C
Utrustning Är det någon som gjort det? Jag kan tänka mig att det inte funkar här i sverige men typ på söndagen när de flesta håller på och packar...
Svar
7
· Visningar
1 050
Senast: chrisse
·
B
Utrustning Kan man tvätta en hjälm inuti? Fodret blir ju ganska äkligt efter ett tag. Någon som har tvättat det? Hur blev det? :bow: :bow:
Svar
13
· Visningar
1 262
Senast: ElinL
·
A
Utrustning Har en häst som har/haft munproblem - det vs tar tag i bettet och håller fast det. :( Rider nu på hack och det går bra men hon kan bli...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: L_S
·
B
Utrustning Inget bett är ju skarpare än den hand som håller i det men vilket bett ska man egentligen använda om man A: Vill ha en mjuk och känslig...
Svar
16
· Visningar
1 654
Senast: Whiskey
·
B
Utrustning Satt och kollade runt på olika sadlar på nätet och hittar en sadel(??) som påstås heta Gay Channel :o :confused: Är det bara jag som...
Svar
2
· Visningar
1 023
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Utrustning New england någon som har den, provsuttit i den :confused: Klämt och känt på den då :confused:
2
Svar
38
· Visningar
2 866
Senast: blondi3958
·
F
Utrustning nån som har den? e den bra?` syntethoppsadeln som de säljer på hööks alltså. :confused:
Svar
5
· Visningar
840
Senast: flyingelefant
·
S
Utrustning Jag har under en längre tid försökt hitta en begagnad dressyrsadel som passar både mig och hästen, men utan resultat. Jag har provat...
Svar
17
· Visningar
5 042
Senast: Johanna_m
·
S
Utrustning Är det någon som provat en sådan? :confused: Vet att bla Hansbo och Chetak säljer dessa. Själva gjorden är inte rakt formad som...
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: joneya
·
S
Utrustning Någon som sett den? Hörde att han inte tycker man ska använda sig av koppar som material i bett. Någon som vet hur han motiverar detta...
Svar
15
· Visningar
1 641
Senast: Maran
·
M
Utrustning Va har era pållar för ute täcken??? Min har ett Bucas träcke och sen har ett Eskadrone att byta me... Bucas täcket sitter helt perfect...
Svar
10
· Visningar
1 637
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Utrustning Kna någon berätta lite mer om märket Drako, jag ska köpa ett par i manchetster med skinnskoning, hur är kvalitén? mvh/ Anita
Svar
9
· Visningar
1 325
Senast: Blossi
·
D
Utrustning Jag funderar på att skaffa ett sidepull till min häst. Jag vet att de fungerar som en hård nosgrimma över nosryggen men mer vet jag...
Svar
3
· Visningar
928
Senast: oasen
·
T
Utrustning Jag har ett sto som har hög och lång manke! På högsta punkten på manken är den 7 cm över ryggen. Under manken kommer bröstkorgen som...
Svar
13
· Visningar
2 328
Senast: L_S
·
M
Utrustning Hejsan..undrar om ni kan rekommendera ngt bra regntäcke under 1000 kr? Just nu har jag dålig ekonomui :crazy: men måste ha ett regntäcke..
Svar
12
· Visningar
2 221
Senast: lil-sis
·
Utrustning \"bygga eget\" snabbspänne till hästtäcke! Jag har några ganska nya hästtäcken som jag är nöjd med, MEN jag önskar att de hade...
Svar
8
· Visningar
2 794
Senast: kopur
·
Utrustning Letar efter ett bra vattentätt ridtäcke som man knäpper framför sadeln. Har kikat lite på Horsewares Competition Sheet och även Bucas...
Svar
7
· Visningar
1 172
Senast: skumpan2000
·
Utrustning Gick in på Granngården idag, tittade lite på deras täcken... (Hade inga planer på att köpa nåt täcke.) Men det fanns inga priser så jag...
Svar
5
· Visningar
1 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Fixa innan tävling?
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp