Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Någon som provat Börjes jeansridbyxor?
Svar
2
· Visningar
2 396
Senast: Chlo
·
Utrustning Jag har en hoppsadel som utprovades till hästen för två år sen. Nu efter jag ridit i den är pälsen under rufsig. Något jag har lärt mig...
Svar
11
· Visningar
2 070
Utrustning Någon som kan hjälpa mig!!! Jag letar sadel till min isis, ska dock inte köpa en ren islandshäst sadel uitan funderar på att köpa mig en...
Svar
2
· Visningar
1 993
Senast: skuggi
·
Utrustning Har tänkt på att införskaffa ett vintertäcke till pållan i år, förra vintern gick hon utan, men blev i gengäld som en brunbjörn ända in...
Svar
2
· Visningar
1 747
Senast: **BORTTAGEN**
·
G
Utrustning Hur gör ni andra, stövlarna blir ju rätt urkiga inuti efter ett tag. kan man tvätta dom inuti eller blir dom förstörda? Har gjort det...
Svar
4
· Visningar
2 201
Senast: Buongusto
·
N
Utrustning Ska sälja min Ifor williams och är i valet och kvalet om vilken transport jag ska köpa i stället. vill ha ett tyst ,rymligt och...
Svar
12
· Visningar
3 997
Senast: Jegra
·
C
Utrustning Läste att några av er tvättar vintertäcken med högtryckstvätten. Blir det lika bra som om man lämnar in dem? Hur gör ni med tvättmedel...
Svar
3
· Visningar
2 037
Senast: Cim
·
Utrustning Jag behöver ett riktigt bra regntäcke. Ett som andas. Det jag behöver är ett som är avsett för sommaren, alltså inte ett alltför varmt...
Svar
7
· Visningar
2 380
Senast: Chlo
·
B
Utrustning Nu har jag gett upp för tillfället att hitta ett bra 3-delat eggbett. Därför tittar jag på vanliga nu istället för jag måste ha nytt...
Svar
10
· Visningar
3 674
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Utrustning Nån som har det? hur är det? bra eller dåligt? har beställt det och nu undrar ja om det är bra? berätta gärna om ni har ett sånt...
Svar
4
· Visningar
2 484
Senast: pinky
·
J
Utrustning Läst på annons sidorna om en transport som var grön,, sverige kärran eller nått hette den.. iaf så va den ny och d va snabb bommar fram...
Svar
5
· Visningar
2 298
Senast: jojjo_blondin
·
B
Utrustning Jag skall investera ett nytt vintertäcke och en hals till det. Men då jag bara hittar dyra vintertäcken med matchande halsar :crazy: Kan...
Svar
15
· Visningar
2 365
Senast: blondi3958
·
B
Utrustning Vad motsvarar storlek full i bett? :confused:
Svar
8
· Visningar
2 375
Senast: **BORTTAGEN**
·
T
Utrustning Hej! Jag är lite förvirrad över hur man mäter sadlar. :confused: Vad innebär bomvidd? Vad är det man anger i tum? Vad betyder det...
Svar
3
· Visningar
10 335
Senast: _Dieldi_
·
L
Utrustning Vet någon några ridbyxer som är helt sömfria i skrevet, alltså ingen mittsöm alls? Blir knäpp på skav mellan benen. Har provat olika...
Svar
1
· Visningar
2 231
Senast: grazzie
·
P
Utrustning jag ska kanske köpa dom men e det någon som har sådana hur e dom? för det var 1 bra pris o dom såg sköna ut inte sådär stela som vanliga...
Svar
13
· Visningar
2 801
Senast: flipflop
·
J
Utrustning Ska köpa det nu i veckan, TROR jag.. Någon som har detta täcke? vad tycker ni om det? hur funkar bogspännerna, kryssgjordarna?.. och...
Svar
7
· Visningar
3 070
Senast: jojjo_blondin
·
Utrustning Tredelat bett i \"sweet iron\" Någon här som känner till var man kan hitta ett smalt tredelat bett i sweet iron (alltså mattsvart)...
Svar
5
· Visningar
3 271
Senast: palle
·
Utrustning Nån som har "dunjackan" på sidan 12 i hööks katalogen? Isåfall är den skön, liten i storlek osv?
Svar
2
· Visningar
2 231
Senast: linzan
·
B
Utrustning Hur skall en sådan sitta? Alltså hur spänt?
Svar
4
· Visningar
3 049
Senast: Jessica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp