Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har använt sökfunktionen men hittar ingen bra tråd där alla tips finns samlade så tänkte att det kunde va bra med en tråd för...
Svar
16
· Visningar
4 106
Senast: skiesabove
·
Utrustning Ponnyskrället har dels lagt på sig och dels ändrat sig i ryggen igen, så hans bomsadel passar inte så bra. Jag är less både rent...
Svar
7
· Visningar
1 841
Utrustning Har letat och letat och återigen letat efter hela reflextäcken, men hittat inget! Finns bara ridtäcken (och svarta med lite reflexer)osv...
2
Svar
23
· Visningar
4 683
Senast: Sasse
·
Svar
37
· Visningar
4 743
Senast: Tingeling
·
Utrustning Vad finns det för vettiga syntetsadlar? Jag håller på och hjälper en stallkamrat hitta sadel till sin häst och nu kom hon på att hon nog...
Svar
2
· Visningar
638
Senast: _Zacke_
·
Utrustning De gånger jag longerar min unghäst, så använder jag mig av standard modellen, läder, gummiring på mitten. Rätt lösa inspänningar så han...
Svar
11
· Visningar
1 909
Senast: Piquer
·
Utrustning Hej! :) Jag köpte hööks bomlösa sadel tree free under sommaren här. Till en början gick det fint fint men upptäckte sen att paden...
Svar
4
· Visningar
1 006
Senast: Toxis
·
Utrustning Hej! Jag har en Fellponny, tänk päls som en islandshäst och värre. Hon har fått fuktexem som vanligt :/, så jag tänker helklippa henne...
Svar
11
· Visningar
937
Senast: Fiorano
·
Utrustning Hej alla! Jag behöver lite tips på hoppsadlar som skulle kunna passa mig och min unghäst. Jag tror att det optimala vore en...
Svar
1
· Visningar
1 851
Senast: Buck
·
Utrustning Snälla, behöver era erfarenheter... En gelépadd under hoppsadeln som stötdämpning, är det bra eller dåligt? Fungerar det? Vilken ska...
Svar
19
· Visningar
1 934
Senast: Trissa
·
Utrustning Har ni ngr tips om en tjockare gelepadd? Min hästs kiropraktor tyckte att jag skulle skaffa det till min häst då han har pålagringar vid...
Svar
0
· Visningar
507
Utrustning Min häst blev dålig i torsdagskväll och vi hittade då väldigt stora ödem där sadelgjorden hade suttit (ny sadelgjord dagen innan)...
2 3
Svar
49
· Visningar
15 744
Senast: Buck
·
Utrustning Efter mailat på alla jag hittat på hästnet (bla globus) utan respons samt konstaterat att den på Börjes var slut söker jag tips. Vill...
Svar
16
· Visningar
4 144
Senast: annoj
·
Utrustning Söker efter tips på bra benskydd till dressyr ute ritt. Har proffesiinal choice som är lite små och sålda så nu behöver jag nya. Någon...
Svar
0
· Visningar
514
Senast: yrbin
·
Utrustning Jag har råkat köpa mig en känslig tjej som behöver heltäckande skydd vid hoppning för att antingen inte bli rädd eller för att inte få...
Svar
3
· Visningar
833
Utrustning Behöver lite tips på hur jag bäst löser mitt problem Min häst drar ibland ordentliga repor i hagen vilket tyvärr ofta resulterar i...
Svar
1
· Visningar
810
Senast: Centaur
·
Utrustning Hej! Jag har just nu en Prestige Paris med normal bom som inte längre passar min häst pga den är för smal i bommen. Hästen har lång...
Svar
7
· Visningar
1 143
Utrustning Jag har köpt ett JN Sweden täcke med möjlighet att sätta hals på vilket jag gärna vill göra. :) Problemet är bara att jag inte hittar...
Svar
0
· Visningar
715
Senast: aramis
·
Utrustning Hej! Är det någon här som har någon erfarenhet av täcket, Svea utegång 2013? /Vh Skrotten
Svar
0
· Visningar
494
Senast: Skrotten
·
Utrustning Någon här som använder Beris-betten? Vilken modell har ni och är ni nöjda?
Svar
5
· Visningar
1 052
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp