Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Hej! Jag ska köra min häst till ett nytt stall i helgen, fundersam på om det funkar med min bil eller om den är för klen...
Svar
19
· Visningar
2 024
Utrustning Är det någon som vet hur de nya reglerna ligger till. Jag har försökt läsa mig till hur det faktiskt är på V V. Men blir tusan inte...
2
Svar
23
· Visningar
6 003
Utrustning Tips önskas, helst bruna, helst under 600 kr.
Svar
17
· Visningar
1 430
Senast: HannaZ
·
Utrustning Vad har ni för utrustning på er själva och hästen när/om ni rider ute när det är mörkt? Tipsa gärna vars ni har köpt utrustningen om...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 770
Senast: ekedal
·
Utrustning Jag har ett problem... Vilken färg ska jag ha på mina sporrar till tävlingar?:p Jag kommer ha svart läder, rött schabrak och luva, röd...
Svar
5
· Visningar
921
Senast: Inka-90
·
Utrustning Ska köpa stigläder men vet inte vilken längd jag ska ha. Hur tar jag reda på det? Har inga idag att jämföra med. Är 155 cm lång och...
Svar
6
· Visningar
7 103
Senast: MM
·
Utrustning Någon som känt och klämt på Lorina Flexi betten i verkligheten ? Snubblade över dem och blir inte klok på om de är mjuka som nathe eller...
Svar
12
· Visningar
1 807
Senast: palle
·
Utrustning Är det något märke som marknadsför träns med pannband (alt. även nosgrimma) med mässingsclincher sådär som det såg ut på 80-talet?
Svar
10
· Visningar
3 783
Senast: palle
·
Utrustning Någon som känner till detta märke på läder? Köpte en dressyrgjord i Falsterbo som var svängd och kändes mkt trevlig i kvaliten! Döm om...
Svar
0
· Visningar
950
Senast: MoQ
·
Utrustning ...som jag köpte på en loppis för 200 kr för ett par år sen. Men hur mycket jag än googlar så hittar jag inte vad för modell det är...
Svar
11
· Visningar
1 625
Senast: MoQ
·
Utrustning De flesta stigbyglar finns ju bara i Herr, Dam och Junior. Har dock hittat vanliga stigbyglar i stl barn. Vilket är lagom size till...
Svar
3
· Visningar
1 128
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Hellu alla hästmänniskor som har ett hum o bomlösa sadlar! :D Jag har en hannoveranare med ganska hög och lång manke. Han behöver...
Svar
8
· Visningar
1 723
Senast: RebelQueen
·
Utrustning Har precis kollat på youtubefilmer om Hövding Helmet. Ngn annan som kollat? Vad tror ni-kommer den möjlgen bli framtidens hjälm för oss...
Svar
6
· Visningar
1 310
Senast: Jannice
·
Utrustning Till hurdana hästar har ni Freeform? Vilken modell?? Vad tycker ni om sadeln? Jag har min shortback Freegate plus till min islänning...
Svar
1
· Visningar
969
Senast: Rouise
·
Utrustning Hello! Efter att ha sökt runt lite här på Buke blev det till att starta ny tråd. Vad använder ni alla för broddverktyg? Jag är i...
Svar
8
· Visningar
4 188
Utrustning Jag har köpt en tömkörningsgjord i tärnsjöläder som jag gärna vill förvalta på bästa sätt. Så nu är den tvättad, inoljad två gånger med...
Svar
8
· Visningar
8 910
Senast: mackan
·
Utrustning Finns det någon som har Börjes övergångstäcken Tyfon och Tyfon high neck? Vad föredrar ni, fleecefoder eller är det bättre med...
Svar
2
· Visningar
943
Senast: mumin
·
Utrustning Sitter och funderar på en klippmaskin till hästen. Hittade en sladdlös moser adelar och funderar om den är nått att ha? Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 278
Senast: Centaur
·
Utrustning Hej Har köpt en begagnad sadel genom ett företag som säljer begagnade sadlar. På deras sida står det om sadlen att stoppningen är ok...
Svar
4
· Visningar
1 210
Senast: Centaur
·
Utrustning Tänkte höra om det är någon som har numret till någon av de svenska tjejerna som alltid är med Alex's boots när dem säljer i Sverige? Om...
Svar
0
· Visningar
621
Senast: Hanna_90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp