Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning funderar på h***s bettlösa träns vet nån hur de är i storleken kan man ha de på en häst som drar x - full i träns m.m.?? // bumbigris
Svar
1
· Visningar
644
Senast: bumbigris
·
Utrustning Efter att alltid haft hästar med lätt mun som jag ridit på vanligt tredelat eller tvådelat bett, har jag nu skaffat mig en häst som är...
Svar
9
· Visningar
1 275
Senast: malinsky
·
T
Utrustning Som ni vet är min ponny rak, bred och ganska manklös. Och vi är inte nöjda med våran wintec wide... Så letar nu efter en annan sadel men...
Svar
15
· Visningar
1 444
Senast: Elina8
·
E
Utrustning Någon som vet lite om K2 sadlarna? Hur är de? pris? osv :):confused:
Svar
1
· Visningar
793
Senast: incognito
·
Utrustning ha eventuellt hittat en sadel till min polle , men vet inte om den skulle passa henne ..... sadel är en Knight rider av modellen...
Svar
2
· Visningar
785
L
Utrustning Här tänkte jag att vi skulle lägga ut bilder på det finaste pannbandet vi har, eller något som man önskar att man hade. Och att man... 6 7 8
Svar
153
· Visningar
23 864
Senast: Salinero
·
E
Utrustning Finns det någon sadel som är lika svängd som Prestige, men som är bredare? Har provat ett Prestige Golden Star med bomvidd 37, satt helt... 2
Svar
29
· Visningar
2 018
Senast: settis
·
Utrustning letar ny sadel till min donna , ha bara en hoppsadel och nu vill jag ha en dressyr sadel med ... ha kollat på massa här på internet...
Svar
3
· Visningar
850
H
Utrustning Vad tycker ni om Hööks snabb bandage (de vita egui-guard)? Man kan väl använda dem vid ridning och isåfall, ska man använda paddar...
Svar
3
· Visningar
1 101
Utrustning Någon som kan förklara det här med gram och täcken. Jag förstår att ett 100-grams-täcke är tunnare än 300-gram, men vilken vikt ska man...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: Elektron
·
Utrustning Någon som har koll på graderna hos Pessoas hoppsadlar? Hur pass mycket vidare är är den vidaste än M ? Hur är det nya med utbytbara...
Svar
1
· Visningar
653
E
Utrustning Någon som vet om säkerhetsvästen Racesafe eller en liknande finns i storleken Small och extra lång? Jag provade storlekar idag och S...
Svar
13
· Visningar
2 329
Senast: Seabaz
·
Utrustning Hur högt ska den egentligen sitta? Sitter denna för högt? För lågt? Eller lagom? Tacksam för svar! :)
Svar
9
· Visningar
894
Senast: Lavinia
·
Utrustning Om vi enbart letar efter en sadel som är gudomligt skön för ryttarens rumpa, vilken skulle ni då rekommendera? Jag är självklart...
Svar
10
· Visningar
1 251
Utrustning Hej, Nu har jag köpt en Albion Legend K2 till min häst. Fick rekommendation att en sådan skulle kunna passa när jag frågade i en...
Svar
2
· Visningar
1 531
Utrustning Kan Prestige passa en häst med "normal" rygg? Alltså varken rak eller svängd rygg. Är främst intresserad av Prestige Meredith och...
Svar
3
· Visningar
758
Senast: Centaur
·
E
Utrustning Hej! Har någon nån bild på en brun/svart häst i ljust läder (tabacco, honey, new market m.m) Har precis köpt ny häst, och vill se...
Svar
3
· Visningar
4 830
Senast: nypet
·
Utrustning Hejsan! har fått en prestige versailles utprovad till min pålle så nu ska jag beställa en ny då hon behöver specialbeställda paneler...
Svar
6
· Visningar
1 575
Senast: Centaur
·
Utrustning Måste släpet vara helt tomt vid besiktning, och gör det något om det är strö i det? Ska göra min första besiktning imorgon, och har noll... 2 3
Svar
50
· Visningar
12 685
Senast: amalia
·
Utrustning Nu ska hästarna klippas och jag har tänkt att investera i en ny då den gamla börjar bli lite sliten. Frågan är bara vad ska man köpa...
Svar
10
· Visningar
1 072
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31