Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då blir det väl plast och tejp och glasverkstan? Det borde väl finnas hos er också? Det är ju ändå måndag i morgon...Red idag för första gången sedan onsdagens hoppning. Har helt enkelt inte haft tid och ork efter nyårsfirande och därefter 36 tim på jobbet, dessutom har min hästvakt varit sugen på att rida och det kändes lätt till hands att låna ut henne under rådande jobbläge inkl sömnbrist
Kan konstatera att hästvakten gjort ett bra jobb. Min häst kändes väldigt mjuk och trevlig vilket hon normalt sett inte gör när jag inte ridit dressyr på 5 dagar och dessutom lånat ut henne, det är ett gott tecken på att hon börjat få min häst att inte köra sitt rejs med henne
Dagen avslutades jättefint med att jag backade sönder hela bakrutan på min bil. Så inihelvetes onödigt. Helt ensam på parkeringen, tittade åt alla håll flera ggr, tomt, backade och smällde in i den enda stolpen som fanns där. Döda vinkeln åt båda håll liksom, ibland undrar man hur fan det lyckas när man tom anstränger sig för att verkligen göra sig säker på att inget är i vägen!?
Ser verkligen fram emot detta. Har glassplitter i hela kombiutrymmet, en krossat bakruta, inget varmgarage och det ska såklart bli 30 minusgrader i veckan. Det kallas bra tajming.