Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Habina Jag tänker att lite extra dressyr skadar aldrig. Hade det varit jag hade det antagligen blivit ett pass hoppning i veckan och resten varvat dressyr/markarbete + några uteritter eller körturer.
Du kommer med all säkerhet att klara av en hopptävling trots att du inte vråltränar på din tvåpunktssits![]()
Liten fråga. Jag funderar på att köpa nytt träns till herrn. Han går helt klart bäst på remonten har jag konstaterat och funderar på att köpa ett remont-träns från PS of seden eller micklem. Hör många som klagar på kvalitén på PS och jag tycker dom är alldeles för dyra för att kvalitén ska vara dålig. Så vad har ni för erfarenheten?
@Jfrelin tänker likadant och tycker som sagt han tappar rundheten och blir lite spänd och träig=svårare att sitta på. Att de ska vara så himla svårt att rida!
Aha !@mackan min häst har ett överben på både nosryggen och undersidan av käken så jag misstänker att de är därför remonten känns bäst för honom. Så det spelar nog dessvärre ingen roll om dom är anatomiska.