Jag tycker helt ärligt synd om dig
@Jfrelin , vet knappt någon som tränar och står i så mkt som dig.
Du är värd en mkt roligare häst! Skaffa en valack
Jag har ju köpt en ny häst. Ett fuxsto
Äh jag är nog mindre brydd än vad ni är

jag skriver ju här både när det går bra och dåligt, kanske mest när det går dåligt faktiskt.
Visst har vi stött på något riktigt jobbigt med byten nu men innan har ju det mesta i ridningen flytit på hur bra som helst och vi har ju många placeringar och ganska många ritter med höga procent. I år har jag ridit 5 MSV C och är placerad 3a i 2st så det är ju inte dåligt, tycker inte jag iallafall

Däremot ligger vi ju lite efter vad jag hade hoppats på att vi skulle vara men vi har ju haft ett antal traumaskador på vägen sen hon var 3 så det är väl inte så konstigt egentligen.
Jag har helt klart blivit lite lurad av henne också för det är först nu jag inser att hon är jädrigt olydig när man ska göra svårare saker. Innan har jag tyckt att hon är hur lydig som helst men det är klart, då har det inte varit så svårt för henne heller

Att hon är olydig är ju helt klart något jag får ta på mig och det jobbar vi hårt med.
På riktigt ger hon en sån otrolig fin ridkänsla när man rider att det är värt att hon apar sig ibland. Det tycker även min tränare som ridit henne mycket och andra t.ex KvK som suttit på henne.
Dessutom kan man ha med henne överallt, vem som helst kan lasta, klippa och sko henne och hon viftar inte på örat plus att jag inte är rädd att rida längre, varken ute eller inne, och det är den bästa presenten hon gett mig.