Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om han är helt loss på träns kan du fundera på kandar men annars kommer allt du känner på träns bara förstärkas på ett kandar.@Jfrelin Alltså du har en ängels tålamod haha. Hon är verkligen en riktig liten apa emellanåt. Men de känns ändå som att ni har tagit ett stort steg framåt. Hur går det med bytena?
Jag är i kandarfunderingar. Hur tänker ni runt de? Jag är väldigt kluven för tillfället![]()
Jag är i kandarfunderingar. Hur tänker ni runt de? Jag är väldigt kluven för tillfället![]()
@Novali01 @sorbifolia
Min bimling har alltid varit hemskt känslig i munnen och rädd om den. Klapprade hemskt mycket tänder som unghäst osv. Hade väl egentligen tänkt att rida med träns jämt just därför men nu sista halvåret har han varit hemskt fin och jag har då börjat fundera på om jag kanske kan ha hjälp av kandaret. Har bara ridit lite på min förra häst så jag har lite erfarenhet själv.
Han känns oftast väldigt loss och även om han ser tung ut känns han alltid väldigt lätt framtill. Men vi jobbar såklart på att bli mer ihop som alltid![]()
Din tjuv.
Han går max 30 min per dag, och blir han trött så tar de bort vattnet så får han skritta av på bandet utan vatten. Igår gick han kanske 25 min innan han började tappa bakbenen och fick avbryta. Det syns verkligen i blicken att han fokuserar på bandet, det blir koncentrationsblicken på. Och de säger att han blivit bättre på alla sätt, starkare och mer fokuserad i jobbet. Från början vinglade han lite fram och tillbaka.Hur lång tid per gång går han där? FATTA vad jobbigt??? Jag blev ju helt slut bara av att titta på videon....![]()
Och så har du försökt övertyga mig om att valacker inte är tråkiga!!![]()
Detta är Grå!
(
Jag)
![]()