Alltså jag måste beundra dig som orkar kämpa på med så mycket häst!Bjussar på ett par korta filmklipp från igår
Vi kämpar på. Hade velat ha honom ännu lite mer driven in i handen i galoppen men man kan ju inte få allt på en gång![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag måste beundra dig som orkar kämpa på med så mycket häst!Bjussar på ett par korta filmklipp från igår
Vi kämpar på. Hade velat ha honom ännu lite mer driven in i handen i galoppen men man kan ju inte få allt på en gång![]()
Nejmen det är ju ÄNTLIGEN minusgrader och vitt ute!![]()
Nu vill vi ha mycket mera vitt och sen får det ligga kvar minst hela mars ut!
![]()
1,5 cm snö på stenhårt knöggel, jättekul!![]()
Nej huvva, det mellanläget är verkligen värdelöst...![]()
Är så kul att läsa! Tänk om det varit Elle som blivit stående flera dagar, då hade du aldrig kunnat åka o träna så där!Jag älskar snön och är så ledsen att den troligen kommer försvinna i veckan.
Var borta förra veckan till Mallis och har denna vecka bara ridit två dagar pga snökaos och huvudvärk. Va inte alls sugen att åka iväg på träning i morse. Åka iväg i snö och helt själv gör första gången..... Men ångrar inte att jag åkte. Hade en bra träning och fick superhjälp med de som varit lite svårt i veckan. Till höger kändes han kalas, lite svårare till vänster.
Vad underbart att du hittat en tränare som du är nöjd med! Det är du verkligen värd.Vi va iväg och tränade igår för samma tränare som sist men på nytt ställe. Knatte va väldig underhållen av två ponnytjejer som hoppade när vi red fram. Ögonen höll ungefär på att trilla ut
Under träningen va han kanonfin i traven. De jag innan bara hittat några bra steg av höll han i hela första halvtimmen.
Sen när vi kom till galoppen så kändes han lite vrång. Misstänker att han va trött men det va ändå så himla bra att det hände där så jag fick hjälp i och med att det är lite här vi hamnar emellanåt hemma. Fick superbra tips med mig hem och jag känner mig så himla nöjd. Grät lite glädjetårar i bilen hem![]()