Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har de arbetsbrist på kliniken månne?Kliniken ringde mig och sa att det behöver göra om Magnetröntgen.Jag frågade om de va ett skämt eftersom att de nu blir 3.e gången. Tjejen som ringde visste inget hon hade bara fått order att boka in oss på en ny tid. Min veterinär fanns inte på plats. Tyckte ju att jag blev" illa behandlad" i veckan men nu känns de som om måttet är rågat. Finner inga ord. På tisdag är de dax igen.
Jag har sen jag köpte min första häst alltid åkt dit och varit supernöjd. Men de har ju blivit ett ägarbyte och denna gång har jag en annan veterinär. Jag behöver självklart inte betala för ny MR, men de tar mig väldigt mkt tid att pga dit. Förra veckan gick ju nästan 2 dagar till detta och nu blir de samma sak igen. Dessutom är de ju inte helt ofarligt att proppa i hästen stora mängder lugnande som man gör under MR.@Charlotte1975 men what???? Hoppas du inte behöver betala en enda krona för deras strul. Vilken torpig klinik. Befäster bara ännu mer varför jag aldrig kommer åka dit.
Jag har sen jag köpte min första häst alltid åkt dit och varit supernöjd. Men de har ju blivit ett ägarbyte och denna gång har jag en annan veterinär. Jag behöver självklart inte betala för ny MR, men de tar mig väldigt mkt tid att pga dit. Förra veckan gick ju nästan 2 dagar till detta och nu blir de samma sak igen. Dessutom är de ju inte helt ofarligt att proppa i hästen stora mängder lugnande som man gör under MR.