10 pappadagar

Sv: 10 pappadagar

han kan ju ha varit ledig utan att han har begärt föräldrapenning från fsk ännu. Men det låter ju onekligen lite spännande att ta ut föräldraledighet så där bara. Formellt sett har han inte rätt att göra det, vid all föräldraledighet så måste man vara med barnet huvuddelen av sin tid. Man får inte lämna bort barnet till mormor och dra till Mallis samtidigt som man tar ut föräldrapenning. Eller åka och jaga en vecka. Å andra sidan ska det förmodligen mycket till för att fsk ska kolla upp en sån sak.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 463
Senast: Eurydome
·
Övr. Barn Hur skulle ni hantera en ungdom som nyligen tillfälligt hoppat av skolan (hen tänker fortsätta till hösten på en annan typ av skola) och...
Svar
12
· Visningar
1 845
Senast: Pilot
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag får aldrig komma på arbetsintervju på de jobb jag söker. Kanske beror det på att jag skriver att jag bara är tillgänglig för jobb...
Svar
1
· Visningar
616
Senast: Wille
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
28 903
Senast: Elendil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp