LESS på att vara svullen och uppblåst
Har varit det sen i söndags. Men det är lite kul att se hur vikten ändras på en sån här vecka. Vägning på fredagen, till lördagen hade jag tappat 0,6 kg till, på söndagen gått upp 0,3 kg, på måndagen gått upp 0,3 kg till så tillbaka på fredagsvikten, på tisdagen ökat ytterligare 0,6 kg, på onsdagen ner 0,4 kg och nu idag ner 0,2 kg så tillbaka på fredagsvikten och alltså +-0 men fortfarande supersvullen. Det säger verkligen bara POFF med svullnaden och värken. Ibland önskar jag man slapp undan men vi av kvinnliga könet får stå ut antar jag
Frågade min make igår om han aldrig får så där med svullnad och värk och javisst, men bara när han ätit för mycket
Värktablettsdag igår och bättre idag men kräver nog en värktablett om en stund så jag slipper det värsta när jag måste iväg senare, så har ändå en liten förhoppning om minus på vågen imorgon. Suck liksom den veckan man sänker 100 kcal om dagen och promenerar mer så blir det givetvis så här
Det bästa var väl ändå att det värsta var igår kväll så jag kände att någon större kvällsmat orkar jag inte proppa i mig så drog fördel av ickehungern och tog lite choklad istället