Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter galet.Grejen med VLCD är att vara så hungrig en mäktar med för ett högre syfte?
Ohyes. Det går emot det mesta av vad jag själv står för, privat som professionellt.Låter galet.
Irriterad på Google fitness. Den har slutat logga tid!
Tog precis en promenad på 45 min, fitness har loggat aktiv tid till 14 min. Spelar väl egentligen ingen roll, men det stör mig. Vill ju att statistiken ska bli rätt
Har bytt vägdag nu, till dagen efter fasta. Förhoppningsvis ger det lite mer pepp jämfört med nu. Fan inte kul att bara gå upp vad man än gör..
Hoppas det funkar att byta vägdag![]()
Det funkade utmärkt, -1,6 kg
Förmodligen inget bestående men det kändes bra.
Nu är man hemma på svensk mark igen. Jag har varit på semester i Mexiko i 10 dagar och bott på ett all inklusive hotell. Jag har inte brytt mig ett skvatt om utseende/diet/livet, så det skall bli spännande att se hur många kg man kan lyckas gå upp på 10 dagar. Det har blivit i snitt 8 drinkar per dag och en himla massa ätande, men vi har visserligen varit iväg på många vattenaktiviteter så man har ju rört på sig en del åtminstone. Jag sätter igång med lifesum idag, och jag kommer väga mig imorgon bitti för att se hur vikten ligger till just nu.