MM
Trådstartare
Okej, första månaden slut, hur går det för alla?
Jag har inte köpt något godis! Jag har ätit chips ett fåtal gånger, lagom mycket skräpmat. Det har blivit en bättre rutin på matlagningen och jag har ätit mycket bra mat!
Jag borde verkligen, verkligen sluta med energidryck också. Men det tar emot. Vi får se när/om jag orkar.
Viktmässigt har jag gått från 68.2 till 66.6, vilket är nästan halvvägs mot den vikt jag brukar må bäst på.![]()
Det går bra här!
- 2,3 kg sen 1/1 och "julkilona" är borta med en ny lägstavikt som jag nådde igår. Det är dock ett hekto mindre än förra lägstavikten så vågar påstå jag står stilla helt enkelt vilket ju är tanken
Äter mina grönsaker, försöker öka proteinet och har skaffat gymkort så hänger en del där. Reggar maten både i lifesum och sen kalorierna i fitbitappen och hade ju som projekt att se om fitbit är ärlig gällande min förbrukning av kalorier eftersom jag ändå tränar en del och inte bara en promenad runt gatan varje dag så äter "träningskalorierna" med om jag tränat hårt då kroppen talar om att den behöver mer. Springer jag en mil så är det vettigt att slänga på extra mat på tallriken helt enkelt. Jag svävar ut 1-2 ggr i veckan och det verkar jämna ut sig i det långa loppet.