30 dagar utan socker - Dag 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dag två utan socker avklarad igår, det gick fint. Klarade 15 000 steg precis som tänkt. Igår var jag också ute på en härlig ridtur och cyklade fram och tillbaka (ca 1 mil totalt), vilket innebär att två av veckans tre planerade pulshöjande aktiviteter är utförda.

Jag var dock ganska trött igår så försökte äta lite mer än vad jag gjorde dag ett. Gick väl inte så bra, men sålänge tanken finns där och jag tänker mat istället för godis för att få energi ska nog detta gå bra.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 115
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 719
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 653
Senast: Trott
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 115
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp