Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Eller Deppmaten. Ja ni hör, jag har förmodligen förläst mig på flåshurtig populärvetenskap men jag har heller inget att förlora. Jag...
Svar
11
· Visningar
1 271
Senast: Brassneck
·
  • Låst
Dagbok Jag kom på att det blir kanske lite tjatigt för er andra att ha 30 trådar med bara min socker-avgiftning, så det känns enklare att ha...
Svar
15
· Visningar
1 292
Senast: Brassneck
·
  • Låst
Dagbok Dag två utan socker avklarad igår, det gick fint. Klarade 15 000 steg precis som tänkt. Igår var jag också ute på en härlig ridtur och...
Svar
0
· Visningar
502
Senast: Brassneck
·
  • Låst
Dagbok Sådär! Första dagen utan socker avklarad igår och även om det liiite kändes som att livet var mindre värt att leva så gick det bra. 15...
Svar
3
· Visningar
720
  • Låst
Dagbok Påskäggen uppätna, påskkakan inmundigad och påskmusten uppdrucken. Därför börjar jag idag min personliga 30 day challenge och ska alltså...
Svar
5
· Visningar
1 241
Senast: Gimlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp