Oj, jag tror aldrig jag lagar mat på mer än 30 min!

Det är så otroligt trååååkigt, sen är jag helt själv varannan vecka, och varannan vecka har jag sonen hemma, men han har sk selektiv ätstörning, så blir inte mycket variation då heller...
Äter mycket pasta, till det köttfärssås (som jag då gör en rejäl gryta med, sen fryser jag in portionsvis så då går det ännu snabbare nästa gång) färdiga köttbullar (eller hemmagjorda, samma där så gör jag mycket när jag väl gör, sen fryser in) korvstroganoff och ris, chiliconcarne och ris, kött och pommes, falukorv och potatis m.m.
Skär potatisen i mindre bitar så blir den klar snabbare, och pasta och ris är ju max 20 min från det man ställer kastrullen på spisen.
Vet inte vad som kan ta mer än 30 min i mitt kök? Kanske om jag gör någon gratäng då, men det sköter ju sig själv i ugnen så vet inte om det ska räknas in som matlagning. Lika tex kalops, går ju skitfort att göra i ordning, men ska stå länge på spisen.
PANNKAKOR! Det kan ta tid! Men det är nog det enda?
Och nej, jag bryr mig inte alls vad jag äter. Det ska vara enkelt och gärna billigt. Att jag äter samma mat i 3,4 dagar gör mig ingenting!
Som i förrgår gjorde jag köttfärssås, åt det då, sen matlåda till jobbet i går, sen lämnade jag en lite bytta i kylen som jag åt i dag, så tredje dagen på rad jag äter det. Plus några byttor i frysen. Är totalt ointresserad av mat och matlagning, utan mat ser jag bara som ett måste till att tanka upp kroppen. Äter enbart en gång om dagen.
Skulle det finnas ett piller som mättar och ger allt det som mat ger så skulle jag äta enbart det konstant, kanske med inslag av någon tacos då och då!