4 v gamla...

Sv: 4 v gamla...

Du gillar dom svarta du :D

(Förstår ni nu varför jag har såååå jävla svårt att välja en tik? :eek: )
 
Sv: 4 v gamla...

Ja, hon är underbart söt! Såna stora ögon, vackert uttryck och hon utstrålar alltid ett sådant lugn :love:
 
Sv: 4 v gamla...

Haha ja det har du rätt i!:o
Men alla är jätte fina och jag skulle nog ha ångest med att sälja dessa valpar! Lämna ut dem på foder istället :angel:
 
Sv: 4 v gamla...

Jag har nog inte råd att gå sååå mycket back denna gång tror jag!
I förra kullen så behöll jag en, gav bort en, sparade avelsrätt på en och sålde EN enda :o

Men jag ska ju ha ut 1 tik samt 1 hane på halvfoder (Avelsrätt, som det heter numera bara), det får räcka för denna gång. Mamman ska ju gå i avel igen i framtiden också :)
 
Sv: 4 v gamla...

brooklyn4v.jpg-for-web-normal.jpg
Tik 2



Åhhhh Lilla B, hon är fortfarande min favvo! :love::love::love:



Attans att dom skulle födas just denna tidsperioden och inte om ett halvår! ;):cry:
 
Sv: 4 v gamla...

Jag vet :love: Hon sticker ut väldigt mycket! Dels pga sin personlighet, och dels pga sitt underbara utseende.

Hon viftade på svansen som en idiot där, hihi. Hon blev så extremt till sig av skinkan, som var första gången dom fått det, så hon kunde inte ens stå upp i början. Hon låg ner med benen som Bambi och viftade på svansen så mycket så att hon välte på sidan :rofl: När hon väl återfick kontrollen över sina muskler, så kunde dock inte svansen sluta att vifta! Hon är min lilla sötnos verkligen, en riktigt underbar liten tjej.
 
Sv: 4 v gamla...

Tack så mycket :) Jag är otroligt nöjd med dom alla faktiskt! Det ska bli spännande att se hur det går för dom som ställs ut...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Som nu börjar bli stora känns det som :D Lite över 4 veckor gamla, och bedårande söta som vanligt. Såklart! Dom är ute korta stunder nu...
Svar
10
· Visningar
1 126
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp