4 v gamla...

Sv: 4 v gamla...

Äh, vi har ju haft GD-kullar på 9-11 st flera gånger, men då har jag alltid direkt fått en favorit rent utseendemässigt sett, så fort dom börjat kunna röra sig typ. Detta är helt omöjligt känns det som.. Men men, time will tell ;)
 
Sv: 4 v gamla...

Tik 5 och 9 tyckte jag var finast :love: Tik nio ser nästan ut att bli brun? Eller är det bilden som luras? :)

Fast alla är ju givetvis bedårande!
 
Senast ändrad:
Sv: 4 v gamla...

Tik 9 är alldeles svart :) Tik 6 däremot är seal-färgad, vilket betyder att hon skiftar i brunt. Syns inte alltid om man bara ser henne, men när man sen ser henne bredvid en svart så är skillnaden rätt stor. I solljus, blixt etc så kommer det fram mer också såklart.
 
Sv: 4 v gamla...

tik2-4v.jpg-for-web-normal.jpg


tik3-4v.jpg-for-web-normal.jpg


tik8-4v.jpg-for-web-normal.jpg

Dessa små underbara:love: kan du leverera till Eslöv om fyra veckor. :D
Tik 3 är förbaskat söt!:love:

(:rofl:Vilket hallå det skulle bli hemma, med typ 8 kilos banditer i huset med en Dp på fyra kilo som kommer uppfostra så gott hon kan!En syn för gudarna :love:)
 
Sv: 4 v gamla...

Okej, det kan hända att jag bröt mitt löfte om att inte öpnna fler trådar av dig, men jag står fortfarande fast vid tik nr8. Lika speciell som när dom var bara några dygn gamla.

Jag kan tänka mig henne på halvfoder och en leverans runt jul, deal?:D

*öppna inte fler valptrådar, öppna inte fler valptrådar*
 
Sv: 4 v gamla...

Också fruktansvärt söt, men jag nöjer mig med mina tre. :angel:

Eller varför inte allihop?:idea:

För när de är runt sju veckor och river hela huset, då vill hon nog inte ha dem längre, då är min dörr så öppen såååå!:angel::rofl:
 
Sv: 4 v gamla...

Okeeeej dåå, du får nr 8 om jag får mina pied töser. :angel:
Jag är sjuuukt svag för Pied.. :love:

(Bebben notera, jag skrev inte skäck. :angel:)
 
Sv: 4 v gamla...

Äh, jag bryter också sånadär löjliga löften jämt så.. ;)

Nr 8, hon heter Boston, och är en väldigt lugn och försynt tjej. Hon väntar alltid på sin tur till matskålen, sitter lugnt längst bak i kön och väntar på sin gosstund och hon skäller aldrig ut mig :love: Man märker henne nästan inte ibland, för hon är så lugn. Hon är dock inte rädd för fem öre verkar det som, för jag råkar smälla i benet i grinden in till deras rum sisådär 10 ggr/dag, tappa plåtmatskålar jämt och hon bryr sig inte ens :) Hon blir nog en väldigt trevlig Amstafftjej tror jag!

Det är så himla kul nu när dom fått sina egna personligheter verkligen!
 
Sv: 4 v gamla...

Det hade nog sett rätt kul ut, om en liten Dp skulle försöka sig på att brottas med dom som 2 månaders valpar :rofl:
Tik 3 har humör, kan jag berätta! :D Jävlar om någon skulle råka trampa på henne, eller försöka klättra före henne i kön. Hon kan låta som en motorsåg, haha.
 
Sv: 4 v gamla...

Visst är hon underbar? Hon har ett väldigt vackert uttryck i ansiktet, och en sån otroligt fin teckning i ansiktet. Hon är väääldigt fin i kroppen än så länge också :love:

(Men jag ska ju helst inte spara på en rööööööd... Jag har ju redan två såna liksom..)
 
Sv: 4 v gamla...

Åh, vad fina alla blev! Tik 5, 6 och hane 1 föll jag för!
Ska bli kul att se hur de blir i kroppen sedan!
Tik 9 ser ut att bli en grov tös!
 
Sv: 4 v gamla...

Äh, jag bryter också sånadär löjliga löften jämt så.. ;)

Nr 8, hon heter Boston, och är en väldigt lugn och försynt tjej. Hon väntar alltid på sin tur till matskålen, sitter lugnt längst bak i kön och väntar på sin gosstund och hon skäller aldrig ut mig :love: Man märker henne nästan inte ibland, för hon är så lugn. Hon är dock inte rädd för fem öre verkar det som, för jag råkar smälla i benet i grinden in till deras rum sisådär 10 ggr/dag, tappa plåtmatskålar jämt och hon bryr sig inte ens :) Hon blir nog en väldigt trevlig Amstafftjej tror jag!

Det är så himla kul nu när dom fått sina egna personligheter verkligen!

åh, jag tror jag är kär.. på riktigt :love:
 
Sv: 4 v gamla...

Du måste ha bra instinkt, för det är endast två av valparna som är sådär lugna :D Dom andra skulle utan problem trampa över lik för att komma först i kön till matte, maten eller tuttarna ;) Men Boston och Berkeley (Tik 4) är kolugna, och väntar på sin tur, dom vet om att jag alltid plockar upp dom ändå ju! Det ska bli spännande att se om deras lugna och trygga mentalitet sitter i nu när dom snart ska börja komma ut i hela huset på lekstunder, träffa dom andra hundarna etc. Jag tror faktiskt det, för dom har inte brytt sig om något alls än så länge.
Alla dom andra är också mycket trygga, men inte lugna någonstans :p

Lilla Mini (Tik 7), hon är så söt så man kan dö, men hon har åsikter om ALLT! Rååååkar jag väcka henne så får jag en utskällning, får hon inte komma upp först så vrålar hon på mig, och låter jag vänta på maten lite för länge... :eek: Hon pratar konstant, och visar verkligen vad hon vill och tycker.
 
Sv: 4 v gamla...

Tik 9, Bermuda, är grov! Hon har väldigt fin benstomme och massa redan. Dock så är Tik 1, Baltimore, grövst än så länge - men det syns lite sämre på korten än så länge, kanske beror det på att hon är helt svart..
Hane 1 är underbar, världens kelgris :love: En mycket kunnig uppfödare utomlands har honom som sin favorit än så länge...
 
Sv: 4 v gamla...

Det hade nog sett rätt kul ut, om en liten Dp skulle försöka sig på att brottas med dom som 2 månaders valpar :rofl:
Tik 3 har humör, kan jag berätta! :D Jävlar om någon skulle råka trampa på henne, eller försöka klättra före henne i kön. Hon kan låta som en motorsåg, haha.

Haha Jag hade faktiskt velat se det och Kitty skulle ha fullt sjå med att grejja med de, eh, små. :angel::rofl: Eller ksulle hon bara sucka djuuupt och blänga på mig medans hon stod och blev uppäten. :angel:

:rofl: Vad bra, då kan du skeppa henne hitåt, hon skulle passa in här perfekt!:love:
Matte här hemma har ju humör, sådan matte sådan hund.. :p
 
Sv: 4 v gamla...

Om du bara finns i Eslöv så måste du ju komma hit och pussa på dom! Jag kör till Eslöv på max 1 timme typ, så det är ju relativt nära :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Som nu börjar bli stora känns det som :D Lite över 4 veckor gamla, och bedårande söta som vanligt. Såklart! Dom är ute korta stunder nu...
Svar
10
· Visningar
1 132
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Alltså dessa bett
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp