4 v gamla...

Sv: 4 v gamla...

tik 8 och hane 1 får min röst! :love: båda har riktigt fin teckning o så gillar jag kontrsten mellan svart o vitt :)
 
Sv: 4 v gamla...

Det är som jag och Mini :love: Det bara klickade direkt hon föddes, något riktigt speciellt.
Det kommer att bli SVÅRT att låta henne flytta hem till någon annan... Men jag kan ju inte ha fler hundar hemma tyvärr, det är fullt med 4 st stora redan :(

Bonusbilder på lilla Boston;
boston4v4.JPG

boston4v.JPG

boston4v2.JPG

boston4v3.JPG

boston-byron.JPG


Eh, ja. Jag har fotat över 2500 bilder sen valparna föddes, så det fanns några att välja på.. :angel: Jag har mååååånga på varje enskild valp, det är så himla kul att ha sparat sen när dom flyttat och man saknar dom..
 
Sv: 4 v gamla...

Mmm, pojken där har otroligt fina och skarpa kontraster i sin teckning! Det ser väldigt symmetriskt ut på något vis, allting hos honom. Samma sak med Tik 5, och hennes teckning.

Tik 8 är en sötnos, fler bilder lade jag in på henne precis här :)
 
Sv: 4 v gamla...

Åh! :love: båda frambenen är vita. hur ser hon ut bak? små vita prickar på båda bak tassarna?


något jag gillar annars på amstaffar är när de är helt vita i huvudet och öronen sen svarta fläckar på kroppen :)
 
Senast ändrad:
Sv: 4 v gamla...

Äsch! Jag blir inte det minsta ha-girig av dina bilder. Inte det minsta! HA! :mad:









... Vem försöker jag lura? GE MIG!! :love::love::love:
Känns som att det var hundra år sedan min Amstaff var liten valpis.. Herregud, han är ju 9,5 månad nu! :eek:
Men alltså.. EN liten valpis måste du ju kunna avvara? :angel::love:
 
Sv: 4 v gamla...

Jamen självklart! Mina puppar vill alltid ha någon att gosa (Läs, bitas) med ju! :) Det är bara trevligt med ett fikabesök, som inte har något emot att spendera fikabesöket i valprummet :D
(Ja, icke hundmänniskor förstår inte alls varför jag vill vara därinne jämt..)
 
Sv: 4 v gamla...

Visst går tiden fort? Herregud, Monster är redan 6 mån gammal nu, och jag tyckte att hon föddes alldeles nyss.. Kan inte riktigt förstå att det redan gått så lång tid!

Vad har du för liten kille då?
 
Sv: 4 v gamla...

Lilla Boston har några vita tår på baktassarna :D

Jag gillar också den teckningen, men det är rätt sällsynt att dom får pigmenterade ögonkanter då - och det rekommenderas inte enligt standarden tyvärr.
Men dessa valpars morfar är helt kritvit :love: (Andra länder har inte alls samma hårda krav som Sverige, med vita Amstaffar på utställningar etc)
 
Sv: 4 v gamla...

Jamen självklart! Mina puppar vill alltid ha någon att gosa (Läs, bitas) med ju! :) Det är bara trevligt med ett fikabesök, som inte har något emot att spendera fikabesöket i valprummet :D
(Ja, icke hundmänniskor förstår inte alls varför jag vill vara därinne jämt..)

Slänger i väg ett PM när jag vet när jag kan!:bump:

Och jag som inte har någon kamera, gahhh..

Åhh kamphunds goooooooooos:D:love::love::love:
 
Sv: 4 v gamla...

Visst är hon underbar? Hon har ett väldigt vackert uttryck i ansiktet, och en sån otroligt fin teckning i ansiktet. Hon är väääldigt fin i kroppen än så länge också :love:

(Men jag ska ju helst inte spara på en rööööööd... Jag har ju redan två såna liksom..)

Nej precis, du ska ju absolut inte ha en röd så det är ju bara att paketera in henne och skicka hit när de är leveransklara! :angel:

Vad heter grynet?
 
Sv: 4 v gamla...

Vad heter min favoritflicka? (tik 2 :love:)

Om man skulle skita i köpa Chihuahua o satsa på nått större ändå kanske? :angel: :d
 
Sv: 4 v gamla...

Om du ska upp till Älvsjö och behöver någon som kan gosa med tik 4 så kan du tryggt lämna henne här :love:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Som nu börjar bli stora känns det som :D Lite över 4 veckor gamla, och bedårande söta som vanligt. Såklart! Dom är ute korta stunder nu...
Svar
10
· Visningar
1 126
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp