4 v gamla...

Sv: 4 v gamla...

Tiden går SJUKT fort! :eek: Jag förstår inte vart den tagit vägen... Samtidigt är det ganska skönt att nu ha en kille som har lite vardagslydnad och som man kan lämna hemma tillsammans med den andra hunden utan att undra vad han ska ha ätit sönder när man kommer hem.

Min "lilla" kille är en Amstaffblandis (mamma inte godkänt, pappa Akilles), född 17 januari 2009. Uppvuxen med 6 brorsor så det var fullrulle hos uppfödaren! Slänger in ett par bilder också. (Inte alls för att skryta om min snygging, inte alls... :angel:)

10 veckors korv.
48595_1257502998.jpg


8 månaders "slyngel"
53609_1257503194.jpg
 
Sv: 4 v gamla...

Aw så fin! :D Gillar verkligen blandningen mellan "råhet" och "söthet" som dessa raser har! :love::d

Tack! :love::bump:
Ja, jag också! Optimus - som han heter - har en benägenhet att liksom "rynka ögonbrynen" när jag fotar honom, så han ska se lite extra hård ut! *skratt* Har ju en bunt bilder där han ser betydligt mildare ut också.
Men han är så snäll att det är helt sanslöst!
 
Sv: 4 v gamla...

Jag ska nog upp dit.. Men pupparna får stanna hemma med hundvakt istället, blir nog lättast så :D
 
Sv: 4 v gamla...

Åh vad söta dom är :love:

Jag känner likadant för mina vill behålla varenda en :love:

Mina små krabater är 16 dagar idag!!:love:

akull15dgr.jpg
 
Sv: 4 v gamla...

det begriper du väl att du inte kan ha sånna små otäckingar :mad: och har dom dessutom tänder så är det nog bäst att du gör dig av med dom illa kvickt!
skicka dom till mej så tar jag hand om dom :love::love::love:





så äckelsöta :love::love::love:
 
Sv: 4 v gamla...

Sicka små godisar då :love:

Hm ser att ingen direkt sagt något om tik nr 6, lilla sötnosen då och är det ingen som vill ha henne så skicka henne till mig ;)
 
Sv: 4 v gamla...

Hihi, hon är underbart söt den lilla! Väldigt feminin och nätt, och ser ut som en Puma :love: (Och bits som en sådan också... :p)
 
Sv: 4 v gamla...

Söt kille du har :)

Jag minns när min lilla kille var så liten :love: Alldeles busig och till sig av myror i kroppen!
 
Sv: 4 v gamla...

Nej, det krävs ju lite tid också såklart :)

Jag ska slänga ut några nya bilder ikväll, när min dator inte är en hårsman från döden av den uppenbart enorma ansträngningen av att ladda in dom från kameran....
 
Sv: 4 v gamla...

Att ställa upp 4 v gamla valpar är ju verkligen inte det lättaste, eftersom 10 st av 11 vägrade att stå stilla... Men men, här kommer lite helkroppsbilder i alla fall! Ha överseende med hur dom står...

baltimore4v.jpg-for-web-normal.jpg
Tik 1

brooklyn4v.jpg-for-web-normal.jpg
Tik 2

blaine4v.jpg-for-web-normal.jpg
Tik 3

berkeley4v.jpg-for-web-normal.jpg
Tik 4

bailie4v.jpg-for-web-normal.jpg
Tik 5

blackberry4v.jpg-for-web-normal.jpg
Tik 6

butterfly4v.jpg-for-web-normal.jpg
Tik 7 - Miniiiii!
 
Sv: 4 v gamla...

:D

Hon bet mig i nagelbandet, det gjorde jätteont :cry:
(Tik 9 var dock så sugen, så hon högg tag i hela mitt finger för att få tag i skinkan, och var på god väg att svälja alltihopa.. Mitt finger är väldigt ömt idag :p)
 
Sv: 4 v gamla...

WOW vilka SNYGGINGAR! Dessa bilder har jag väntat på!
Tik 1, 6 och 8 samt hane 1 :love:
Gud vad snygga proportioner på en valp!
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Övr. Hund Som nu börjar bli stora känns det som :D Lite över 4 veckor gamla, och bedårande söta som vanligt. Såklart! Dom är ute korta stunder nu...
Svar
10
· Visningar
1 126
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp