P

ProffeLoff

Nån som ska vara med på C-tävlingen nu på söndag på Tippen? Jag ska åka dit å kolla på e.m då va det lite roligare klasser att titta på...
 
Jag funderar på att åka dit och titta men jag vet inte om jag har råd :crazy:
Kommer bli väldigt arbetslös snart :(

MVH/ Stefan
 
Jag ska åka!
Känns igen på den prickiga baken (på hästen)
Då ses vi!! :D :bump:
 
jag ska nog dit och kika, vad det suger i mina tävlingnerver nu, men så måste man vänta :( så du ska ha jolle inte explorer då?? Det gick ju så bra sist. Eller båda?? :banana:
 
Det blir Jolle, Eksplorer har ingen licens än...(beställt) Och jag måste nog ut på mer D-tävlingar och träna honom att inte dö av skräck för nya ställen (och nya broar :))

Jag ska upp och träna för Mari på lördag om du vill hänga med! En GAMMAL kompis som jag träffade på Hjoko kommer också på lördag och följer med till tippen på söndag! Jag visste inte ens att hon börjat med western så det var kul att träffa henne (inte setts på sisådär 10 år!)
:bump:
 
Kan inte tyvärr, ska ha mitt roliga med och storstäda hela dagen men annars hade jag hängt med utan och blinka, men i vilket fall som helst så syns vi nog på söndag.
 

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 778
Senast: mars
·
Kultur Nu är första fyra avsnitten släppta! :banana: Nån som hunnit kolla än? Nån som ska kolla? Jag tycker det ska bli jättekul men ja lite...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
11 840
Senast: Bon
·
Dressyr HELT teoretiskt resonemang med några konstiga funderingar 😀 Och kasta in era tankar med, hur ni tror det ser ut, upplevs och är. Man...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
11 294
Senast: Jeps
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 601
Senast: hhere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp