4ars championatet

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Ninja
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 119
N

Ninja

Ar det nagon som vet nar man maste vara fardig kvalad till 4ars championatet? Nar ar forsta semifinalen? Tack!

Sv: 4ars championatet

Det ska du nog redan vara klar med. Sista anmälningsdag till championatet är idag. De sista semifinalerna är nog nästa helg...

Har för mig att jag läste tidigare idag att man ska kvalat senast dagen innan semifinalen... (gällde om man ville kvala med 3st 0-rundor i hoppning, dressyren ska redan vara kvalad vad jag hört) Kolla på swedhorse.com

Har en annan fraga nu.
Laste startlistan pa Helsingborgs hemsida for semifinalen i 4ars och sag dar en hast som jag ganska sakert inte tror lyckats fa 3 felfria rundor i 1.00m och heller inte gatt kvalitets, kan man fa "wild cards"?

Nej man kan inte få några "wildcard" utan för att få starta i semifinalen måste tävlingsarrangören fyllt i kvalpappret så att man har bevis på de tre felfria rundorna (om man nu kvalar via tävling).

Liknande trådar

Trädgård & Växter Min rabarber vaxer fortfarande, men det kommer inte manga nya blad och nu ar bladen jattelika och stjalkarna borjar bli tunna. Ar det...
Svar
11
· Visningar
652
Senast: hastflicka
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 517
Senast: Mirtai
·
Mat Jag har, i ett svagt ogonblick lovat nagra Svensk attlingar att jag ska buda dem pa ett riktigt Svenskt "Fika". Nu nar de forsiktigt... 10 11 12
Svar
234
· Visningar
13 170
Senast: hastflicka
·
Träning När ni är sådana som inte hoppar frivilligt som jag men ändå vill lära min unghäst det. Hade ni då lagt ut annons när tiden är kommen om...
Svar
14
· Visningar
1 755

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka