Abonnemang eller kontantkort?

Ela ... vad hette det sa du?

:crazy:

Jag har två gigantiska blinda fläckar i mitt privatekonomiska medvetande: det ena är pension, det andra ... elavtal :o

hahahaha - got you! :angel:

Nu känns det liiiiiiite bättre för en annan... ;) :D Jag trodde du visste allt, typ och här satt den stora soffpotatisen personifierad och bara skämdes i en öppen förnedring. :o

Nåväl.. det finns ett ställe på nätet där man fyller i några uppgifter och sedan rasslar det till och man kan få prisalternativ för det där elektriska.

Haken är att man måste ha en gammal räkning med siffrorna till hands och det är såååå tråkigt.

Jag har heller ingen koll på pens.... vad sade du att det var, sade du?
 
Är det någon här som har Halebops kontantkort Rubbet för 99:- ? Jag ska byta tillbaka till Halebop, det är bara latmasken som gjort att jag blivit kvar hos dåliga Hallon.
Men jag har en dum fråga, om jag väljer kontantkort och inte gör slut på pengarna på en månad, blir det dyrare då? Så var det förr vet jag. Kunde inte läsa mig till det nu... om jag köper ett kontantkort så kostar det helt enkelt det jag använder tills det är slut, eller? Trodde Halebop skulle bli dyrare för mig men såg nu att de blir antingen billigare eller samma så nu ska här bytas!

//r
 

Liknande trådar

Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 394
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
527
IT & mobiler Jag måste skaffa mig ett bredbandsabonnemang inför kommande flytt. Jag har bott senaste åren i "comhem-hus" och före det haft ett mobilt...
Svar
13
· Visningar
823
Senast: _Taggis_
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 155
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp