Adventskalender 2021 - öppningstråden

Visa bifogad fil 80579
Lucka 1 i Lookfantastic :)

(Har även kaffekalendern o Ikeas)

Alltså nu måste det bli läggdags snart! 😂🤣😂

Läste ”Har BARA kaffekalender och Ikeas”, sen läste jag enbart ”goat milk” och tänkte att det kommit i kaffekalendern, getmjölk på tub att ha i kaffet alltså. Konstigt tänkte jag, men tjaaa, varför inte? :confused: Sen kopplade allt rätt!

Jag blir så trött på mig själv! 🤦🏻‍♀️🤣😂😂😂

Och har även insett att jag måste ut och köpa en adventskalender jag också, så rolig grej! 👏🏻👏🏻👏🏻
 
IMG_20211130_172755.jpg


Dagens lucka i Bangerhead: Shiseido Waso.
 
Jag är oväntat bortrest så får öppna luckorna när jag är tillbaka hemma, antagligen på fredag. Blir som en liten mini julafton med 3 kalendrar och flera luckor 🤗🤗.....men ändå störigt att behöva vänta ,, vill juh öppna nu :bump:
 
0EC0C6A1-2853-421B-9C61-C4B6B899B92E.jpeg

Rumsspray från Rituals. Kul då jag varit nyfiken på dem!
Hårskölj från Yves rocher
Nattmask från Kicks

Sen har jag Ikea också, men den öppnas inte på morgnarna. :)

Kommer vara bortrest nu till söndag kväll, då blir det en minijulafton här. Får hålla mig borta från tråden fredag-söndag. :D
 
IMG_20211202_071337.jpg


Dagens:

Smörkola från Cartwright & Butler (hur bra?! 😍😍😍)
Strawberry Caramel Fudge från MyMuesli (hur bra? 😍😍😍)
Earl Grey från Kahls tekalender
Rumsdoft från Sniphs, luktar jättegott! Ska användas direkt!
Schampoolja från Schwarzkopf
Nattmask från BeautyAct i Kicks Hudvård
Ögonskugga från Enigma i Zalandos
Biotherm dagkräm från Nordicfeel
Kerastase värmeskydd från Nordicfeel
Lemon hand-och bodylotion samt handgel i samma serie från Bodyshop
 
_20211202_072650.JPG


Skincity: Ansiktskräm från Barbara Sturm... den hamnar i Tradera-lådan, jag kommer aldrig att köpa hudvård i den prisklassen så det är ingen idé att jag testar den...
GlowID: Make P:rem Peel Me, en peelande nattmask. Den är så vansinnigt bra, suveränt att den var med :up:
IKEA: Pralin med kolacrisp (får vänta tills efter frukost)
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 345
Senast: MiniLi
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
56 837
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
16 616
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 329
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp