Adventskalender 2021 - öppningstråden

20211201_103410.jpg

Lucka 1 i Lookfantastic :)

(Har även kaffekalendern o Ikeas)
 
Det blev ingen egen kalender för mig i år, för den jag tänkt göra med praliner blev inte av p.g.a. krångel med beställning och inget svar från butiken så jag gav upp :meh:. Försökte hitta någon annan intressant på rea idag, men det finns ingen som tilltalar mig inom min tänkta prisklass, så det får bli nästa år istället 🤷‍♀️. Har åtminstone förgyllt decembervardagen för fyra andra personer som fått kalendrar av mig, det känns ändå bra :heart.

Däremot så har jag öppnat katternas första paket (som jag satt ihop själv), där i fanns en portionsmatpåse med smak av kyckling, kände att jag kunde bespara er bild på innehållet 😅. Tveksamt om ni vill ha daglig rapport från deras kalender framöver :D.
 
Det blev ingen egen kalender för mig i år, för den jag tänkt göra med praliner blev inte av p.g.a. krångel med beställning och inget svar från butiken så jag gav upp :meh:. Försökte hitta någon annan intressant på rea idag, men det finns ingen som tilltalar mig inom min tänkta prisklass, så det får bli nästa år istället 🤷‍♀️. Har åtminstone förgyllt decembervardagen för fyra andra personer som fått kalendrar av mig, det känns ändå bra :heart.

Däremot så har jag öppnat katternas första paket (som jag satt ihop själv), där i fanns en portionsmatpåse med smak av kyckling, kände att jag kunde bespara er bild på innehållet 😅. Tveksamt om ni vill ha daglig rapport från deras kalender framöver :D.
Jag vill se bilder på mumsande kissar! 😍
 
Det blev ingen egen kalender för mig i år, för den jag tänkt göra med praliner blev inte av p.g.a. krångel med beställning och inget svar från butiken så jag gav upp :meh:. Försökte hitta någon annan intressant på rea idag, men det finns ingen som tilltalar mig inom min tänkta prisklass, så det får bli nästa år istället 🤷‍♀️. Har åtminstone förgyllt decembervardagen för fyra andra personer som fått kalendrar av mig, det känns ändå bra :heart.

Däremot så har jag öppnat katternas första paket (som jag satt ihop själv), där i fanns en portionsmatpåse med smak av kyckling, kände att jag kunde bespara er bild på innehållet 😅. Tveksamt om ni vill ha daglig rapport från deras kalender framöver :D.
Jag vill se bilder på mumsande kissar! 😍

Jamen jag håller med ovanstående, självklart vill vi ha katternas recension om alla luckorna! :D:love:
 
Pralinen i Johannas Choklad kunde utseendemässigt vara två olika, och då får jag lite ångest att jag ska gissa fel smak även om alternativen var väldigt olika. Men är ganska säker på att det var mintkant. God och med rejäl chokladsmak.

Ingen vinst på triss.

Varm choklad (som druckits i förväg i förra tråden) var Luxury Hot Chocolate, mycket god kraftig chokladsmak.
 
Visa bifogad fil 80589

Har öppnat första grötkalenderluckan men det står bara på tyska 😱

Är det kanske en del av kalendern att lära sig förstå tyska?
Blanda i 2 dl vätska. Mjölk eller växtbaserat alternativ. Vill du ha den varm micra i 1,5 min på ca 700 watt. Rör om och micra 30 sek till.
Alternativt blanda ned 2 dl vätska och låt dra i kylen över natten och ät kall som overnight oats.
 
Blanda i 2 dl vätska. Mjölk eller växtbaserat alternativ. Vill du ha den varm micra i 1,5 min på ca 700 watt. Rör om och micra 30 sek till.
Alternativt blanda ned 2 dl vätska och låt dra i kylen över natten och ät kall som overnight oats.
Tack! Det står något om 1 minut efter Micra 30 sekunder till - ska den stå och dra eller är det nåt annat?
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 306
Senast: MiniLi
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
56 626
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
16 476
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 277
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp