Sommar i P1 2021

Försöker lyssna på Lisen men det går tyvärr för fort. Inser att jag möjligen är kräsen och petig men upplever att en hel del sommarpratare verkligen hade haft nytta av lite mer coaching kring högläsandet. Det är ju fina bilder och intressanta historier men när allt bara rabblas upp och pauser saknas så orkar jag inte lyssna.
 
Försöker lyssna på Lisen men det går tyvärr för fort. Inser att jag möjligen är kräsen och petig men upplever att en hel del sommarpratare verkligen hade haft nytta av lite mer coaching kring högläsandet. Det är ju fina bilder och intressanta historier men när allt bara rabblas upp och pauser saknas så orkar jag inte lyssna.
Tyckte hon pratade som hon brukar? Så jag störde mig inte ett dugg.
Tempot illustrerar ju bara vilken sorts person hon är.
Gillade det.
 
Gud så många jag gillat! Lisen var lite svår för det lät som att hon läste upp, brukar uppfatta henne som annorlunda. Men gillade verkligen hennes berättelse så det vägde upp. Jag har inte hoppat över eller blivit uttråkad av en enda sedan förra gången jag skrev och är ikapp nu.

Minns nog mest Olga från Unizon, hela var så starkt. Peter från Northvolt, Goran om vad krig gör, Ninis om klimatförändringarna, Nils för att han lät som någon jag gillar i sitt berättande, Parisa om den konstiga frågan om vilken nationalitet man mest känner sig som, Ingemar för fin beskrivning av åldrande, Elin för typ allt? Lisen nog mest för att jag är hästmänniska och för avslutningen med Silvana 😁 Och dagens med den fantastiska läraren Sara 😍
 
Sara Bruun, bäst hittills!

Lisen Bratt, bra men har hört det mesta tidigare.

Minns inte namnet nu. Men en kvinna med ett kinesiskt namn. Det var speciellt, inte dåligt, men som sagt speciellt.
 
Gillade Sara Bruun och Elin Anna Labba. Även Lisens men det kändes som jag redan hört de mesta hon tog upp i nån annan podd hon varit med i?
 
Håller med föregående, kändes inte som något nytt i Lisens sommarprat. Synd för jag tycker hon är en härlig person som säkert har mer intressant att berätta om.

Lyssnade på Elin Anna Labba igår och Sara Bruun idag, gillade båda väldigt mycket 💕
 
Janne Schaffer :heart En fin berättelse om hans musikresa och sin del i svensk musikhistoria, mycket lyssningsvärd!

Lyssnade sent om sider på Lap-See Lam och älskade hennes berättelse.
Goran Kapetanovic´ gillade jag också, hans prat berörde.

Två gånger vardera har jag försökt lyssna igenom två sommarpratare som har oerhört intressanta arbeten, men det går bara inte... det måste vara något med berättarstilen dom har :crazy: De båda var Claudia Olsson och Alexandre Antonelli, synd.
 
AV de jag hört hittills (inte så många tyvärr, ett 10tal) så gillar jag Peter Sjölund och Sara Bruun bäst.
 
Senast ändrad:
Janne Schaffer :heart En fin berättelse om hans musikresa och sin del i svensk musikhistoria, mycket lyssningsvärd!

Lyssnade sent om sider på Lap-See Lam och älskade hennes berättelse.
Goran Kapetanovic´ gillade jag också, hans prat berörde.

Två gånger vardera har jag försökt lyssna igenom två sommarpratare som har oerhört intressanta arbeten, men det går bara inte... det måste vara något med berättarstilen dom har :crazy: De båda var Claudia Olsson och Alexandre Antonelli, synd.
Jag tyckte Antonelli pratade jättemysigt!
 

Liknande trådar

Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 309
Senast: Rie
·
Äldre Årets viktigaste tråd, såklart! Nu är det inte alls lång tid kvar innan årets säsong drar igång. Vad tror ni om i år? Några favoriter...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 023
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp