Adventskalendertråden 2021

Såg nu priset på Svensk ridsports kalender, kommer icket att köpa. Väldigt dyr enligt mig, och inte ens värd det dubbla. Förstår att det säkert är fina grejer i, och bra märken. Men jämfört med många andra kalendrar som är värda minst det dubbla känns det verkligen inte rimligt att köpa.
Pris: 2499:- (Produktvärde: 3600:-)

(Kan villigt erkänna att jag gissat på att den skulle gå på under 1000).

Marshmallowskalender ska dock googlas nu på en gång...

Definitivt en ponny i lucka 24. :angel:
 
Vill fortfarande ha Fazers julkalender och det verkar som de släppt en i år men att den är slutsåld :cautious:
Kan vara värt att kolla runt lite, alla butiker har kanske inte fått in hela julsortimentet än. Här i Finland har jag sett Fazers tre kalendrar "överallt", både i butik och på nätet, så jag räknar kallt med att köpa en för -30 eller -50% några dagar in i december. :D
 
Någon som har tips om chokladkalender utan mörk choklad, marsipan och alkohol? Fick tidigare i tråden tips om Ikeas men i år hade de blandat innehållet :(
Tänker alltså en lite finare, inte en för någon tia i mataffären.
 
Någon som har tips om chokladkalender utan mörk choklad, marsipan och alkohol? Fick tidigare i tråden tips om Ikeas men i år hade de blandat innehållet :(
Tänker alltså en lite finare, inte en för någon tia i mataffären.

Jag hade en från Lindth förra året (med lindor praliner/"kulor" i) - nån var mörk men mestadels ljus choklad.
 
Någon som har tips om chokladkalender utan mörk choklad, marsipan och alkohol? Fick tidigare i tråden tips om Ikeas men i år hade de blandat innehållet :(
Tänker alltså en lite finare, inte en för någon tia i mataffären.

Kolla Lindts kalendrar. De har flera stycken olika.
 
Kan vara värt att kolla runt lite, alla butiker har kanske inte fått in hela julsortimentet än. Här i Finland har jag sett Fazers tre kalendrar "överallt", både i butik och på nätet, så jag räknar kallt med att köpa en för -30 eller -50% några dagar in i december. :D
Kan du tipsa om något ställe? :angel:
(Och TRE?! Jag har bara sett två? 😍)
 
Städkalender vore kanske nåt, den ska jag klura på.
Istället för att köpa en färdig ätbar kalender tänker jag köpa 24 lösa grejer och lägga i påsarna jag fick häromåret från Skincitys kalender. Då vet jag att jag kommer uppskatta varje lucka. :p
Kanske att jag köper Ikeas, för att få rabatten, vill minnas att den är större än vad kalendern kostar?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 390
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
722
A
Ridning Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2 3
Svar
59
· Visningar
12 132
Senast: Anonym
·
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 278
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp