Adventskalendertråden 2021

Okej, idag måste jag få fira mig själv rejält!

I våras gjorde vårt kontor bedrövligt dåliga siffror, trots tre projektledare. Vi låg rent ut sagt uruselt till.
Plötsligt sa en av mina kollegor upp sig, och därefter den andra vilket gjorde att jag blev ensam projektledare kvar.

Hösten drog sedan igång och när jag fick utrymme att köra mitt egna race vände också trenden uppåt.


Idag fick jag mail från chefen för vår nordiska marknad. Vårt kontor har - trots att jag fortfarande är ensam säljare/projektledare - nu dubblat vår dagsomsättning! Och detta på mindre än 4 månader! Vi gör nu så bra siffror att vi är och touchar på vårt tidigare rekord som togs med tre heltidssäljare.

Vad tycker ni, vore en champagnekalender på sin plats eller? 😂
 
Okej, idag måste jag få fira mig själv rejält!

I våras gjorde vårt kontor bedrövligt dåliga siffror, trots tre projektledare. Vi låg rent ut sagt uruselt till.
Plötsligt sa en av mina kollegor upp sig, och därefter den andra vilket gjorde att jag blev ensam projektledare kvar.

Hösten drog sedan igång och när jag fick utrymme att köra mitt egna race vände också trenden uppåt.


Idag fick jag mail från chefen för vår nordiska marknad. Vårt kontor har - trots att jag fortfarande är ensam säljare/projektledare - nu dubblat vår dagsomsättning! Och detta på mindre än 4 månader! Vi gör nu så bra siffror att vi är och touchar på vårt tidigare rekord som togs med tre heltidssäljare.

Vad tycker ni, vore en champagnekalender på sin plats eller? 😂
Ditt jobb borde ge dig en!
 
Ditt jobb borde ge dig en!
Givet :cool: om jag får vara med och dricka upp den :angel:

Så himla häftigt, starkt jobbat! 💪
Bukefest med champagne!
Jag får fasen föreslå det för chefen :D Eller bara köpa en och betala med företagskortet. Vad ska han göra liksom, sparka mig? :laugh:
Lite kul är det också att vår förra chef (som fick sparken i somras på grund av sexistiskt beteende) svamlade en massa om att byggbranschen minsann är såå tuff för tjejer 🤦‍♀️

JA! Klart vi ska ha champagnefest! Kan ni alla infinna er i Göteborg på lördag? :laugh:
 
Jag var förbi BodyShop idag, köpte lite lemon produkter till mig själv. De hade tre eller fyra ex kvar av den jääättestora kalendern :cautious: men jag var stark och gick därifrån med mina handkrämer.:cool:

De hade mängder kvar av de andra kalendrarna O_o tror att BodyShop nog inte hade förutsett det enorma utbudet av kalendrar i år. Egentligen hade en av deras kalendrar varit perfekta för mig men jag är inte så förtjust i dofter de hade i iår. Och ska de sälja alla de där innan 1/12 så får de nog sänka priset.

Hämtade även chokladkalendern och köpte några praliner att äta nu innan. :angel:
 
Jag var förbi BodyShop idag, köpte lite lemon produkter till mig själv. De hade tre eller fyra ex kvar av den jääättestora kalendern :cautious: men jag var stark och gick därifrån med mina handkrämer.:cool:

De hade mängder kvar av de andra kalendrarna O_o tror att BodyShop nog inte hade förutsett det enorma utbudet av kalendrar i år. Egentligen hade en av deras kalendrar varit perfekta för mig men jag är inte så förtjust i dofter de hade i iår. Och ska de sälja alla de där innan 1/12 så får de nog sänka priset.

Hämtade även chokladkalendern och köpte några praliner att äta nu innan. :angel:
Jag hoppas body shop sänker priset. I år tycker jag kalendrarna från dem var mkt sämre dvs mindre produkter. Kanske tog de för givet att de skulle sälja ändå?
 
En ansiktsmask. Jag har så många masker nu att jag får vänta med att öppna den här 😂

IMG_20211123_061830.jpg
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 156
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
708
A
Ridning Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2 3
Svar
59
· Visningar
11 945
Senast: Anonym
·
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 255
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp