Adventskalendertråden 2021

Jag är redo för 1 december 👍
Snapchat-1313484298.jpg
 
Coolstuff har ju rea på en del kalendrar, men naturligtvis inte på den med delikatesser… :rage:
Det kommer nog! Den går nog inte åt med strykande åtgång.

Jag tänkte ju köpa den om en av mina bästa vänner skulle börja här. Och det ska han! Jag hade ju dock tänkt köpa den så att vi kunde öppna den tillsammans i december (hur mysigt som helst att sitta på kontoret på morgonen, köra lite upplärning med honom och samtidigt äta godsaker!) men problemet är bara att han dels börjar ganska sent in på månaden och dels har bestämt sig för att inte äta onyttigheter på ett bra tag framöver 😂 Jag bjöd honom på lunch igår och han ville inte ens ha en kaka efter maten!

Fatta vilket antiklimax om jag köper den och måste sitta själv på kontoret och äta allt medan han sitter bredvid och kämpar för att inte förstöra sin intention att komma i bättre form 😂
 
Det som är så skönt med den här gruppen är att mina 4 kalendrar känns inte det minsta konstigt. Snarare lite futtigt. :D
Samma här :rofl:
Det kommer nog! Den går nog inte åt med strykande åtgång.

Jag tänkte ju köpa den om en av mina bästa vänner skulle börja här. Och det ska han! Jag hade ju dock tänkt köpa den så att vi kunde öppna den tillsammans i december (hur mysigt som helst att sitta på kontoret på morgonen, köra lite upplärning med honom och samtidigt äta godsaker!) men problemet är bara att han dels börjar ganska sent in på månaden och dels har bestämt sig för att inte äta onyttigheter på ett bra tag framöver 😂 Jag bjöd honom på lunch igår och han ville inte ens ha en kaka efter maten!

Fatta vilket antiklimax om jag köper den och måste sitta själv på kontoret och äta allt medan han sitter bredvid och kämpar för att inte förstöra sin intention att komma i bättre form 😂
Äh, ni köper den sedan när den reas ut, och så öppnar ni den i januari istället, kan ju behövas lite post-jul mys då också :D
 
Fatta vilket antiklimax om jag köper den och måste sitta själv på kontoret och äta allt medan han sitter bredvid och kämpar för att inte förstöra sin intention att komma i bättre form 😂
”Å vad tråkigt att du sitter där med en sallad medan jag äter läckra delikatesser…” :angel:

Ja, jag har ju en förhoppning om att de kommer på rea i december, annars väntar jag väl till mellandagarna. :sneaky:
 
”Å vad tråkigt att du sitter där med en sallad medan jag äter läckra delikatesser…” :angel:

Ja, jag har ju en förhoppning om att de kommer på rea i december, annars väntar jag väl till mellandagarna. :sneaky:
Han lär ju ändra sig när jag sitter med munnen full av smörkola :angel: Mycket godis här ändå i jul! En kollegas dotter säljer via kakservice så jag passade på att lägga en stor order till vårt kontor.
Hade tänkt smyga med leveransen och gömma undan fakturan för chefen, men tyvärr kom allt samma dag som han var här. Fick vackert berätta för honom att företaget tydligen bjuder på en massa godis och kakor till sina anställda :laugh:
 
Och nu har jag köpt årets viktigaste kalender! Djurhemmet som min katt (och även min mammas katter) kommer ifrån har gjort en kalender för 2022 med bilder på katterna som passerat genom året som varit, där pengarna för kalendern såklart går till deras verksamhet.

Jag köpte 4 stycken. En till mig hemma, en till mitt kontor, en till mamma och en till min nya kollegas kontor. Såå bra!
 
Hade förresten varit svinbra med en Bytes/Bortskänkestråd här på Buke efter det här racet. Jag kommer ofrånkomligen att få några grejer i årets kalendrar som jag inte alls kan använda (typ schampo för blondiner :laugh:) och jag avskyr att lägga ut saker till försäljning på vanligt sätt.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 096
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
704
A
Ridning Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2 3
Svar
59
· Visningar
11 911
Senast: Anonym
·
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 251
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp