Adventskalendertråden 2021

Själv tänker jag gå upp tre timmar tidigare än vanligt så att jag hinner öppna allt, dricka te och äta müsli, stå en halv evighet i duschen och testa alla nya schampon och hårgrejer, smörja in hela kroppen med alla nya krämer, sminka mig så att jag skulle kunna gå på gala om så krävs och sen - eventuellt - gå till jobbet om jag hinner 🙄
Jag tycker att detta är är en mycket rimlig anledning till att ta semester i 24 dagar... Vi vill inte att du ska börja 2022 helt utbränd!
 
Ska kolla med chefen om jag kan vara tjänstledig 😁
Tror vi alla vet vad chefen kommer kallas om det inte blir beviljat...
grinchen-solo-i67828.jpg
 
Jag brukar öppna på morgonen men vi får se, med två lyxiga kalendrar kanske jag tar en på morgonen och en på kvällen.

Sedan kommer jag att få logistikproblem... :nailbiting: Jag ska ju till särbon en sväng innan jul och kommer inte att kunna dra med två gigantokalendrar!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 182
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
709
A
Ridning Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2 3
Svar
59
· Visningar
11 969
Senast: Anonym
·
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 258
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp