Adventskalendertråden 2021

Hoppar in i tråden med förhoppning om tips. Jag skulle vilja ge en adventskalender till min syster då hon tyvärr är rätt nere, mår sådär, jobbar mkt. Tänker att en adventskalender kan kanske ge lite glädje varje dag fram till jul.

Men svårigheter är vilken kalender. Vill typ ge en "feel good" kalender, eller ja en kalender som kan ge den känslan. Vad som hade varit jättebra had varit en kalender som bestod av en blandning av müsli, te, gröt och varm choklad typ. Men det finns tyvärr inte vad jag vet.

Har någon förslag på kalender? Vet att det är sent inpå men ja.
MyMuesli har ju en stor kalender med alla möjliga godsaker, https://se.mymuesli.com/gifts/christmas/adventcalendar-deluxe-21
Förvisso ganska dyr men ser god ut :)
 
Du kan inte knåpa ihop en egen?
Går ju att göra en med adventspaket också, som ett litet care-package varje helg och kan då innehålla fler grejer samtidigt
Jag har funderat på det men tyvärr finns inte tiden :(. Håller på att göra en adventskalender till mina föräldrar och det tar verkligen mkt tid.
 
Jag har funderat på det men tyvärr finns inte tiden :(. Håller på att göra en adventskalender till mina föräldrar och det tar verkligen mkt tid.
Jag gjorde en egen till min sambo för några år sedan. Beställde allt på Apotea/delitea så det tog inte alls lång tid. Blev en blandning av olika roliga gröt (de har massor i enportionsförpackning), proteinbars, choklad, te, kaffe och sen lade jag till några trisslotter också men det kan man ju skippa. Hon blev så glad och det tog inte jättemycket tid och blev inte lika dyrt som att köpa mymueslis kalender.
Tror de har black week-rea nu också :)
 
Jag gjorde en egen till min sambo för några år sedan. Beställde allt på Apotea/delitea så det tog inte alls lång tid. Blev en blandning av olika roliga gröt (de har massor i enportionsförpackning), proteinbars, choklad, te, kaffe och sen lade jag till några trisslotter också men det kan man ju skippa. Hon blev så glad och det tog inte jättemycket tid och blev inte lika dyrt som att köpa mymueslis kalender.
Tror de har black week-rea nu också :)
Å tack så mkt för bra förslag! Ska titta på det.
 
Jag gjorde en egen till min sambo för några år sedan. Beställde allt på Apotea/delitea så det tog inte alls lång tid. Blev en blandning av olika roliga gröt (de har massor i enportionsförpackning), proteinbars, choklad, te, kaffe och sen lade jag till några trisslotter också men det kan man ju skippa. Hon blev så glad och det tog inte jättemycket tid och blev inte lika dyrt som att köpa mymueslis kalender.
Tror de har black week-rea nu också :)
Men så smart! Det måste kommas ihåg till nästa år!
Aldrig ens tänkt tanken att det finns gröt i enportionsförpackning tidigare
 
Hoppar in i tråden med förhoppning om tips. Jag skulle vilja ge en adventskalender till min syster då hon tyvärr är rätt nere, mår sådär, jobbar mkt. Tänker att en adventskalender kan kanske ge lite glädje varje dag fram till jul.

Men svårigheter är vilken kalender. Vill typ ge en "feel good" kalender, eller ja en kalender som kan ge den känslan. Vad som hade varit jättebra had varit en kalender som bestod av en blandning av müsli, te, gröt och varm choklad typ. Men det finns tyvärr inte vad jag vet.

Har någon förslag på kalender? Vet att det är sent inpå men ja.
Müsli te och gröt i kombination har iaf mymuesli i en av sina
 
Och där åkte jag dit. Pga sitter fast på ett tåg och har sysselsättningsproblem botaniserade jag bland sminkkalendrarna och hittade Mac till 40% - att man fick en massa gratispresenter vid beställning. Så naturligtvis blev frestelsen för stor ; älskar Mac:s smink dessutom. Hoppas de hinner leverera innan 1 dec bara.
 
Och där åkte jag dit. Pga sitter fast på ett tåg och har sysselsättningsproblem botaniserade jag bland sminkkalendrarna och hittade Mac till 40% - att man fick en massa gratispresenter vid beställning. Så naturligtvis blev frestelsen för stor ; älskar Mac:s smink dessutom. Hoppas de hinner leverera innan 1 dec bara.
Samma här, kunde inte motstå 😅 jag beställde häromdagen och fick ganska snabbt ett mail om att den är skickad så förhoppningsvis går det snabbt.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 929
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
689
A
Ridning Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2 3
Svar
59
· Visningar
11 867
Senast: Anonym
·
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 247
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp