Adventskalendertråden 2021

Jag behöver faktiskt smink. Jag har inte köpt något på de sista åren. Sminkar mig relativt sällan så grejerna blir alltid gamla innan de tar slut.
Så som skapligt rookie, vilken sminkkalender bör jag köpa?
 
Jag behöver faktiskt smink. Jag har inte köpt något på de sista åren. Sminkar mig relativt sällan så grejerna blir alltid gamla innan de tar slut.
Så som skapligt rookie, vilken sminkkalender bör jag köpa?
De flesta har ju spoilers men generellt är innehållet rätt 'neutralt'.
Vad har du för budget?
 
Coolstuff har ju rea på en del kalendrar, men naturligtvis inte på den med delikatesser… :rage:
Nu är det rea på den :angel:
https://www.coolstuff.se/kalender/a...ig-adventskalender-med-delikatesser-pid-18496

Jag tror dock att den kommer att sänkas ytterligare. Även om det står att priset gäller till söndag så vore det ju lite märkligt om de höjde den till normalpris igen efter det. Går den inte åt nu under helgen så lär den ju inte gå åt (med ordinarie pris) när december börjar heller.
 
Nu är det rea på den :angel:
https://www.coolstuff.se/kalender/a...ig-adventskalender-med-delikatesser-pid-18496

Jag tror dock att den kommer att sänkas ytterligare. Även om det står att priset gäller till söndag så vore det ju lite märkligt om de höjde den till normalpris igen efter det. Går den inte åt nu under helgen så lär den ju inte gå åt (med ordinarie pris) när december börjar heller.

Jag köpte den nu, jag hade en rabattkupong så jag fick ner priset ytterligare ett par hundralappar. :angel:
 
En bodylotion. Får vänta med att öppna den här eftersom jag måste göra slut på alla andra jag har först men förpackningen är ju jättefin i alla fall 😁

IMG_20211126_061632.jpg
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 934
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
689
A
Ridning Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2 3
Svar
59
· Visningar
11 868
Senast: Anonym
·
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 247
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp