Bukefalos 28 år!

Adventskalendertråden 2022

Ändrade mig till en tekalender istället, beställde en liten från The English shop! Lagom som present 😊
91AF010B-232E-4238-864B-866AD021A69D.png
 
Fick mail från Skincity om att deras kalender släpps 4/10. Hade velat se lite mer sneakpeak för att se om den verkar intressant. De kan ju ha steppat upp sen förra året.
 
Har kikat på Grääs när hon öppnar alla kalendrar från rituals. Blev lite sugen på den stora, kanske även lite på mellan också, men samtidigt känns det som att man får en del saker/dofter som inte tilltalar mig. Tänkte att jag skulle köpa bara sånt som jag gillar och göra en egen kalender, men då tappar man ju rabatten. :( Ska klura lite.

Ångrar att jag köpte body shops i fjol, rituals hade passat mig mycket bättre.

Älskar mina grejer från Clinique, men har ändå inte använt upp dem. :o

Så… Stor beslutsångest i år!
 
Men när släpper Penstore sin då?! :arghh:
Någon som har koll på när de brukar släppa den?

Jag köpte ju förra året men, tror ni att jag minns när?! :angel:

Funderar på att ge bort en till kalender i present, men kanske choklad då. Någon som har tips om en som inte är SÅ dyr, men ändå bra? :)
 
Fast förra eller förrförra året köpte jag den billigaste och den låg då runt 500 så nog tycker jag det blivit mycket dyrare.☹️
Oj, jag har nog bara fått dem för femhundra någonting när jag har 20% rabatt, om inte minnet sviker helt. Eller så sviker det, skulle inte heller överraska.
Har kikat på Grääs när hon öppnar alla kalendrar från rituals. Blev lite sugen på den stora, kanske även lite på mellan också, men samtidigt känns det som att man får en del saker/dofter som inte tilltalar mig. Tänkte att jag skulle köpa bara sånt som jag gillar och göra en egen kalender, men då tappar man ju rabatten. :( Ska klura lite.

Ångrar att jag köpte body shops i fjol, rituals hade passat mig mycket bättre.

Älskar mina grejer från Clinique, men har ändå inte använt upp dem. :o

Så… Stor beslutsångest i år!
Kikade på Grääs igår och kände mig rätt trygg i att det inte blir någon kalender i år, om inte mellan levererar bättre än dem största.

sköljmedel och bildoft liksom, wtf Rituals?!
 
Men när släpper Penstore sin då?! :arghh:
Någon som har koll på när de brukar släppa den?

Jag köpte ju förra året men, tror ni att jag minns när?! :angel:

Funderar på att ge bort en till kalender i present, men kanske choklad då. Någon som har tips om en som inte är SÅ dyr, men ändå bra? :)
Jag kollade och såg att jag köpte min den 26 oktober förra året men då hade den (förhoppningsvis 😅) varit ute ett tag!

Jag har lite beslutsångest om jag ska köpa en eller inte.. Pennor är kul men jag var lite besviken på kalendern förra året. Men samtidigt.. Pennor :love:
 
Oj, jag har nog bara fått dem för femhundra någonting när jag har 20% rabatt, om inte minnet sviker helt. Eller så sviker det, skulle inte heller överraska.

Kikade på Grääs igår och kände mig rätt trygg i att det inte blir någon kalender i år, om inte mellan levererar bättre än dem största.

sköljmedel och bildoft liksom, wtf Rituals?!

Haha, ja det var en del av de grejer jag reagerade på.
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
67 118
Senast: Blyger
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 962
Senast: Habina
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
27 414
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 637
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp