Bukefalos 28 år!

Adventskalendertråden 2022

Jag är ny på detta 😁 läst alla inlägg så jag vill ha en Lush-kalender, ev chokladpraliner om jag hittar någon lokal tillverkare och sen tänkte jag att jag och dottern får dela på en från Svensk ridsport. Men, är det någon som har typ en lista på vad Svensk ridsport hade i sin kalender förra året? 🙏
Det var ganska många på Instagram som la upp ridsports, kan kolla om jag kommer ihåg nån användare som kankse sparat lite inlägg. Annars kanske de hashtaggat kalendern så du kan söka på det för att hitta lite inlägg. Men var typ en keps, borste, stigbygelskydd och putssvamp av det jag kommer ihåg. Personligen tyckte jag inte att innehållet var värt priset

Tillägg, tror jag lyckades skicka ett meddelande med en på Instagram som hade kalendern.
 
Jag har tänkt mig kalender med kaffe och en med chokladpraliner i år.
Tydligen blir det en Yves Rocher också - "råkade" precis beställa en sån...

Såg att det också finns med tyg och sybehör men är lite rädd att det ska vara mycket i dem som inte kommer till användning. Så nu har jag bestämt för att ge mig själv adventspresenter i form av inköp av ett valfritt tyg per adventsvecka. Så nu ska jag börja fnula på några mönster som jag kan köpa tyg till.😁
 
Ni som hade Yves Rocher förra året, vad fick ni då?
Tror den gamla öopningstråden finns kvar med bilder och innehåll. Men det var mest hud/hår grejer i deras småförpackningar. Så schampo, inpackning, leave in balsamkräm, mascara, nagellack, lipsyl, micellärvatten, dagkräm, nattkräm, duschtvål, hårvinäger Typ sånt, jag tror jag var nöjd med det mesta, kanske lite skum lukt på nån duschkräm och så använder jag inte micellärvatten annars men kul att prova. Men jag och många här tyckte den var kul och bra pris 😊 fick med lite gratisprodukter både nu och förra året när jag beställde också 😁
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
67 671
Senast: Blyger
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 980
Senast: Habina
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
28 102
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 672
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp